tavainimene

Need kümme asja

Posted in * by tavainimene on 04/02/2016

Neljakümne viiendaks eluaastaks on selgeks saanud:

Meest ei ole, lapsi ei ole, vanemad on surnud, sõbrad elavad kaugel. Välimust ei ole, tutvusi ei ole, karjääri ei ole, raha ei ole. Hetkel ei ole ka veevärki ja kanalisatsiooni. Nagu väga zen, või mis?
Vaevalt ma siiski midagi teisiti teeksin — kuigi võib ju mängida mõttega, et “kui ma ikka oleks tulnud Nõo kooli” või “kui ma ikka oleks võtnud vastu suunamise juurasse”. 
Ega nüüd enam juurasse ei lähe ka. 
Nii head töökohta nagu praegune mul ilmselt enam leida ei õnnestu, ega ka mitte luua uusi tähendusrikkaid suhteid. Eks ta ole. 
Siiski ma ei arva, nagu oleks maailm mulle midagi võlgu — või vastupidi. 
Kui ainult jõuaks leebe armulikkusega naeratada neile, kes ütlevad, nagu oleks ma “lootusi petnud”. Süüdistagu oma lootusi, päriselt ka.
On minust paremaid. Aga ju on ka hullemaid. Kaua sa ikka selle pärast põdeda jõuad. 
Et ainult tervis vähegi vastu peaks.
Maailm läheb loomulikult hukka. 
Aga saja aasta pärast oleme kõik surnud ja kahesaja aasta pärast unustatud.

6 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. Indigoaalane said, on 04/02/2016 at 14:43

    Ei ole unustatud.
    Sul on mu ettepanekutest ilmselt juba kõriauguni, aga inimene, kui Sulle on antud anne, siis pead seda kasutama. Viimane aeg kirjutada raamat ja hakata PM vms arvamusartikleid kirjutama.
    Miks mitte teha seda nt Taist või tenerifelt.

    Sul on vabadus. Ma ei tea, kas kadestad minu elu, aga mina olen küll natuke kade.,

  2. tavainimene said, on 04/02/2016 at 19:53

    Eh, noh, tänan. Ma olen nüüd kohmetunud. Raamatukirjutajat minust küll ei ole. Kuigi. Kuigi. Lugejaks ma võiksin küll hakata, elukutseliseks. Mõnele kirjastusele käsikirjade esmalugejaks? Nagunii istun iga päev kaks tundi rongis ja iriseda oskan suurepäraselt. Aga eesti keeleruumis selline asi vist ei toimi, siin ei uputa innukate algajate esikromaanid kellegi postkaste.

    • nodsu said, on 05/02/2016 at 02:57

      võib ju ka alustada kolumnidest ja siis panna neist raamat kokku.

      või noh… on ka avaldatud rohkem kui üks blogist tehtud raamat, müügiedu oli vist päris hea.

      algajate esikromaanid uputavad arvatavasti romaanivõistluste postkaste, neid on meil rohkem kui üks.

  3. Rents said, on 04/02/2016 at 21:18

    “Kui ainult jõuaks leebe armulikkusega naeratada neile, kes ütlevad, nagu oleks ma “lootusi petnud”. Süüdistagu oma lootusi, päriselt ka.”

    Selle kohta ütleks ma väljamaa keeles WORD. Paljud ei saa seda kunagi selgeks, kuigi see on minu meelest üks kõige olulisem asi, mis elus üldse võimalikult kähku ära tuleb õppida.

  4. muhukadri said, on 05/02/2016 at 22:18


    Mina kyll kuulan nõrkusehetkedel Pööloy Gläänzi :)


Lisa kommentaar

