tavainimene

Raskused on selleks, et neid võita

Posted in * by tavainimene on 07/06/2012

Perearst silmitses röntgenipilti üle prillide: “Olete korvpalli mänginud, jah?” Suutsin jahmatusest kuuldavale tuua ainult mingi artikuleerimata määgimise. Tohter tõlgendas seda omal kombel: “Et mitte päris koondise tasemel?”

Armuline aeg, mis korvpall! Ma olin koolis see paks nohik, keda rahvastepalli kaptenid nõustusid mängu võtma ainult kekaõpsi sundimise peale. Ja kolme sammu pealevise oleks mu kümnendas klassis äärepealt kehalises kasvatuses suvetööle jätnud. Tagantjärgi võib oletada, et mind päästis direktori surveavaldus tollele samale kekaõpsile.

Jah. On läinud aastad. Nüüd olen tasapisi arusaamisele jõudnud, et inimesel võiks olla kaks hobi: üks, kus oma tugevaid külgi realiseerida, ja teine, millega oma nõrku kohti arendada.

Teise poolega on väga hästi: tants. (Juunikuus on zumba asemel menüüs bailatino.)  Füüsikutel kaoks minu ponnistusi nähes viimnegi kahtlus, kas gravitatsiooniline ja inertsiaalne mass on ikka üks ja sama asi.

Esimese poolega on veid halvem. Aga ükskord pean ma ju avastama, et mul miski  ka hästi välja tuleb.

Väike lootus oli ses suhtes potipõllumajandusel. Eile helistas ema ja raporteeris (teatava sünge lõbususega), et nii kartuli- kui peenramaa on kaetud tiheda rohelise isekülvanud tillivaibaga: “Lihtsam oleks selle seest porgandid välja rohida.” Mina kostsin (samuti teatava sünge lõbususega), et kui ta soovib talvel süüa praekartuli ja peedisalati asemel tilli tilliga tillikastmes, siis andku tuld. Ema vastas vaguralt, et ta piirdub meeleldi muruniitmisega ja usaldab peenemad tööd minu hooleks.

Nädalavahetus tõotab niisiis tulla töine. Loodetavasti peab vihmaga ikka vahet ka.

 

2 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. iibis said, on 07/06/2012 at 21:53

    Sinu dialoog emaga meenutab mulle mu tütrekese tänast pärimist, mis vahe on iroonial ja sarkasmil?

  2. tavainimene said, on 08/06/2012 at 09:17

    Sarkasm on pahaksläinud iroonia :)


Lisa kommentaar

