tavainimene

Üks pilt või tuhat sõna?

Posted in * by tavainimene on 19/08/2011

Juhtusin lugema veebiturunduse gurude õpetussõnu, et videopostitused on blogimaailmas uus, kuum ja kõva sõna. Mhh. On ikka tõesti või? Tekstist saan ma kiiresti silmadega üle lasta, et teha kindlaks, kas seal on märksõnu, mis tekitaksid huvi põhjalikuma lugemise vastu. Video puhul seda võimalust kahjuks pole. Kui mulle pole vähemalt kolmest sõltumatust allikast kinnitatud, et 10 minuti pikkune video on vaatamist-kuulamist väärt, siis ma seda lahti ei klõpsa.

2 kommentaari

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mina said, on 19/08/2011 at 14:10

    mina olen sama meelt, et video on out. Samuti ma ei saa aru, kus on need töökohad, kus saab töö ajal heliga videosid vaadata??? Või on kõik arvutikasutajad nii tublid, et istuvad netis ainult vabal ajal, kodus?

  2. tavainimene said, on 19/08/2011 at 16:29

    Võib-olla on moodsal kontoriinimesel kogu aeg kuular ühes kõrvas? Ühe käega tipib e-postis hinnapakkumist, teisega mingis kiirsuhtluskanalis lobajuttu, telefonis paneb koerale hambaarsti aega kinni ja teise kõrva tuleb videoloengu heli? Inimene pidi ju väidetavalt kiiresti arenema multitaskingu suunas, nii et mõte vaikuses ühteainsasse paberraamatusse süvenemisest tekitab sirguvas põlvkonnas õudusjudinaid.


Lisa kommentaar