tavainimene

La piim, la koor

Posted in * by tavainimene on 07/03/2018

Hakkasin mõtlema, kas see on snobism, kui ma krimpsutan nägu iga kord, kui kuulen raadioreklaamis, et “uues piimatootes on keefir ja jogurt koos nagu Kleopatra ja Maak Änfoni“. Aga jõudsin järeldusele, et kui ma oleks snoob, siis ma ei kuulakski kommertsreklaamidega raadiojaama.

Advertisements

34 kommentaari

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaur said, on 07/03/2018 at 08:08

    Rahu, Klassikaraadios on sama reklaam.

  2. Morgie said, on 07/03/2018 at 15:29

    Ma olengi nii snoob, ma kuulan taskuhäälinguid. Kuigi, ka neid pikitakse aegajalt tüütute reklaamidega.

    • Morgie said, on 07/03/2018 at 15:34

      See-eest olen ma kursis napakate telereklaamidega, kuna ka parim pult ei ole täpisinstrument.

  3. nodsu said, on 07/03/2018 at 18:33

    ma murdsin selle reklaami kallal tükk aega pead, ega nad ometi seda ei mõtle:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Anthony

    sest ma olen tema nimega vist moe kontekstis kokku puutunud. kontrollisin: jah, moe:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Anthony_Collection

    • nodsu said, on 07/03/2018 at 18:34

      aa ja see reklaam on telekast ka tulnud.

    • Morgie said, on 07/03/2018 at 19:33

      Pole kohanud.

    • Morgie said, on 07/03/2018 at 19:42

      Aga ma mõtlesin lihtsalt, et nad mõtlevad, et nagu Kleopatra ja Markus Antonius ja lihtsalt hääldavad seda niimoodi imelikult, selle moeasjanduse peale ma ei oleks elus ise tulnud. Olen ikka tuust küll, põline!

    • Morgie said, on 07/03/2018 at 19:45

      Ses mõttes jääb muidugi arusaamatuks, miks nende kahe antiikse tegelase traagilise lõpuga armulugu peaks kuidagi keefiri ja jogurti sobitumist illustreerima ja kas see üldse kedagi tänapäeva nooremat tarbijat kõnetabki.

    • Morgie said, on 07/03/2018 at 19:47

      Ahjaa, Tavainimesel oli siin link ka, ma ei pannud tähele. Ma peaks magama ära minema.

    • nodsu said, on 07/03/2018 at 21:20

      kui juttu ikka ON Antoniusest ja Kleopatrast, siis äkki on seos see, et multikulti-suhe? :P

      aga kui telekast ei tule, sis pole mul õrna aimugi, kus mina selle peale olen sattunud, kui ma raadiot ei kuula. Kaupluses?

  4. nodsu said, on 07/03/2018 at 18:35

    a kui ma Marc Anthony hüpoteesi kõrvale jätan, siis on see muidugi näide rubriigist “meie sekretär ju oskab inglise keelt, milleks tõlkijale maksta”.

  5. ЯMaika said, on 08/03/2018 at 02:14

    Mis see on? mõtle kui tore on mõelda kui tavainimene seda piimatoodet tarbides mõtlebki Kleopatrast ja kuidasveel, aga mis maitse siis suhu tuleks, kui see segu oleks koos nagu geimehed, pole vist eriti ahvatlev. Meil pole võimalik vältida reklaami.(mina sain teda, et selline asi on olemas siit, nii et ei pagi raadiot lahti tegema)

    • mustkaaren said, on 08/03/2018 at 09:10

      Vaata, sperma maitseb ikka täpselt yhtemoodi, pole vahet, kas see lastakse mehe või naise keresse.

    • ЯMaika said, on 08/03/2018 at 11:17

      D: vaata, füüsilselt on see nii, et aine on aine, aga maitse oleneb ka sellest millest sa hetkel mõtled, samas näljane inimene ei mõtle, vaid mõtleb ainult yhes suunas ja reklaam pole oluline sest koguaeg on defitsiit.

    • mustkaaren said, on 08/03/2018 at 23:22

      Mäh?

  6. bunsen_lamp said, on 08/03/2018 at 09:40

    Pole kuulnud, aga tundub taotuslikult. Inimene kuuleb Kleopatra ja Markus Antonius ja on nagu et, mida need endast mõtlevad. Kleopatra ja Mark Anthony jälle, is what now? Igal juhul, plaan on täidetud 1000%. Mitte iga raadioreklaami peale ei sünni elav diskurss.

  7. tavainimene said, on 08/03/2018 at 13:21

    Ma korra mõtlesin ka, et on taotluslik. Sest pole ju võimalik, et kellelgi — tellija turundustiim, projektijuht, loomejuht, kopiraiter, režissöör, toimetaja, näitleja jne jne — ei teki küsimust. Aga no ei tea … Reklaam tervikuna mõjus pigem häirivalt. Kas igasugune reklaam, mis tähelepanu pälvib, on tõesti hea reklaam? Seda toodet ma nagunii tarbida ei kavatse.

    • nodsu said, on 08/03/2018 at 22:50

      rakendame Hanloni habemenuga. lollus on lõputu ressurss.

  8. Morgie said, on 09/03/2018 at 16:41

    No see Smsraha ühendab sõbrannasid juba lapsepõlvest peale telereklaam on ikka oluliselt jaburam, kui lihtsalt küündimatult hääldatud või suvaliselt seostatud antiiksed armastajad keefiris.

    • nodsu said, on 09/03/2018 at 22:24

      no kui keegi oskab Marcus Antonius “maak änfoniks” hääldada, siis see on tglt omaette saavutus.

      või siis äratab – ma saan aru, see võib tunduda uskumatu – et ta ei teagi, et Marcus Antonius oli Rooma ajaloo tegelane, mitte mingi ämeerika oma.

    • nodsu said, on 09/03/2018 at 22:25

      grr “äratab kahtlust” pidi olema.

    • Morgie said, on 14/03/2018 at 09:23

      Tony ja Kleo

    • Morgie said, on 14/03/2018 at 09:25

      Tähendab… Marcus Antonius lõpetas halvasti seetõttu, et ta sebis Kleopatrat ja ka Kleopatra oleks võinud mõne alalhoidlikuma valiku teha, kellega eksiilis kanu kasvatades vanaks elada, eksole, nii et tavalise keskealise vaatepuktist oli tegu ilmselgelt õnnetusttoova liiduna ja ausaltöelda see nagu veits peletab sellest hapupiimajogurtist eemale.

    • Kaur said, on 14/03/2018 at 12:09

      SINU vaatepunktist! Ära üldista ega laienda. Mediaanklienti (või mis iganes selle reklaami sihtgrupp on) ei peleta, ja loeb ainult see.

    • lendav said, on 14/03/2018 at 12:48

      Jajah, Kauge aja armastus, kuningannad ja väejuhid, romantika ja puha. Kuidas kõik täpselt oli, seda lihtinimene ei tea/mäleta/huvita.

    • nodsu said, on 15/03/2018 at 02:34

      aga raha ongi ju pigem täiskasvanute kui teismeliste käes.

      see pidi muide olema turunduses levinud valearvestus – et orienteerutakse sihtgrupile, kes peab ostude jaoks vanemate käest raha nuiama ja kelle ostuvõime on seega piiratud.

    • Morgie said, on 15/03/2018 at 13:56

      Ei tea midagi, tegelikult neid emotsionaalseid pisioste, nagu et lähme sõpsidega (või kuidas seda tänapäeval öeldaksegi) külmutatud jogurtit sööma, yo-yo, ni lahe ä, neid teevadki just teismelised oma tasku- või lõunarahast, nii et jah. Samas, kas need teismelised ikka kleebivad oma peas kokku antiikse armuloo peategelased, kas neil klikib ära?
      Aga teismeliste ja minusuguste vahel on lai spekter muid inimesi, ähmane ala, kus võib juhtuda kõike.

    • Morgie said, on 15/03/2018 at 13:59

      Ma sellest mediaankliendile keskendumisest ikkagi ei saa aru, ses mõttes et kui sul on vahemik kolmest kümneni ja mediaan on kusagil seitsme peal, siis keskendudes seitsmele jätad sa ju tähelepanuta nii kolme, nelja, viie, kuue kui ka kaheksa, üheksa ja kümne ja lisaks veel 9,5 ja 4,3 ja nii edasi.

    • nodsu said, on 17/03/2018 at 02:30

      a see toode ei ole ju mingi maius nagu külmutatud jogurt. lihtsalt üks järjekordne hapupiimatoode, mis püüab eristuda sellega, et tal on kaks juuretisekultuuri korraga sees. asi, mida ostetakse toidupoest ja mitte lõbusast kommiletist, vaid igavast piimaletist.

    • Morgie said, on 19/03/2018 at 14:42

      See on muidugi viga, suur viga, bränding on jäänud poolikuks, lollus lõpetamata, absurdile on liiga vara pidur pandud, katarsiseni ei jõuta.

    • nodsu said, on 20/03/2018 at 05:41

      rääkides huvitavatest sõnumitest, mida reklaamiga antakse – mu kodu lähedal on mingi firma, mille nimi on suure sildi järgi otsustades Abus, mis on prantsuse keeles “kuritarvitamine” (ja ega inglise keeleski sellest kaugele jää). tähendab, see on küll mingi lukukaubamärk, mitte päris oma peaga välja mõeldud nimi, aga ikka on jube naljakas.

      kui järele mõtlema hakata, annab ka Ikarus kui firmanimi huvitava sõnumi. “Sõitke ikka meie toodetud bussiga, meil on kombeks oma võimeid üle hinnata!”

    • Morgie said, on 20/03/2018 at 12:20

      :D just. “Läbipõlemine ja langemine garanteeritud”

  9. Kaur said, on 11/03/2018 at 17:51

    FBs liigub nali ponzi coaching skeemide kohta… Aga siin tundub, et polegi nagu nali.

    • tavainimene said, on 15/03/2018 at 10:31

      Tahan ka nalja lugeda :)


Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: