tavainimene

Humanitaarblondiin vs Tehnoloogiahiid

Posted in * by tavainimene on 29/01/2018

Dear Company,
I have a 2 months old /…/ phone and it won’t charge, showing the error message “moisture was detected in the usb port”. The phone has not been in contact with water and there is no moisture in the usb port. Factory reset did not help. Googling “phone charge moisture usb” demonstrates that this is a common problem with this model and no solution has been found so far. Cleaning the usb port will not help, changing the power cord will not help, hard reset will not help. I will take my phone to warranty repair but I would like to know what causes the problem and if there will be any software fix for it soon. Then I know whether to wait for the repair (they seem to not know the cause either) or just demand refund or replacement from the seller.


Dear Customer,
Thank You for contacting us by e-mail! Yes, you are absolutely right, so we inform You that since from the very summer of the last year on, it’s company’s current policies in this area, because our commander-in-chief has officially decided to abandon the sale of the mobile phone market in the Baltic countries. However, the warranty services are still available for the European Union produced consumer’s market mobile phone users, if necessary.
We hope that we were able to help You!
N.B. Dear customer! Please send us in Your feedback to us about Your satisfaction level on how You evaluate our response to Your question, according to the form shown by e-mail. Your opinion is very important to us!


Did a human being read my question at all? My opinion, alas, I fear, is not fit for print. Ühesõnaga, mu telefon andis taas otsad. Müüjafirma kinnitab, et “antud mudeli kohta pole me varem halba tagasisidet saanud”. Minu salakavalale ettepanekule, et vahetage siis minu ainus vigane eksemplar välja, reageeriti viisaka palvega see eksemplar siiski garantiiremonti viia. Garantiiremonditöökoda ei suuda isegi oma kodulehele toimivat registreerimisvormi tekitada, rääkimata sellest, et neil oleks aimu, milles võib olla minu telefoni probleem. Ma juba aiman, mis toimuma hakkab. Teel töökotta saab telefon natuke raputada ja seal hakkab ta laadima nagu kord ja kohus. Telefon saadetakse mulle puutumatuna tagasi, keegi saab “diagnostika” eest sajaeurose arve. Teel minuni saab telefon jälle natuke raputada ja keeldub taas laadimast. Jälle algab kõik, algab uuesti.

Ma pean välja mõtlema, kas ülesanne elada lähinädalad nuputelefoniga võiks kuidagi minu isiksuslikku arengut toetada või toob see ainult halle juukseid. Ja mis oleksid alternatiivid — laenata kelleltki odav nutikas? Osta odav nutikas? Osta veel teine keskklassi nutikas? Osta kallis nutikas? Nüüd ma vähemalt tean, et ma tahan sõrmejäljelugejat ja alati-pilt-ees ekraani. S7 järelikult? Või hoopis P9? Ähh, väga hea telefon oli muude omaduste poolest tegelikult see minu praakeksemplar. 

Miks ma üldse pean sellise /…/ /…/ peale mõtteid raiskama? Selle asemel, et nautida artiklit Ülimast Tõest Uku Masingu käsituses?

Advertisements

15 kommentaari

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tanel Vari said, on 29/01/2018 at 19:31

    a) vaheta välja laadija, võta tugevama väljundiga, 2 või 2.4 amprit
    b) proovi erinevaid juhtmeid, juhtmete kvaliteet on ka väga kõikuv

  2. tavainimene said, on 29/01/2018 at 19:53

    Jah; ja siis arvatavasti öeldakse mulle, et “antud seadmele ei kehti enam tootja garantii, kuna olete selle laadimiseks kasutanud tootja poolt mitte soovitatud laadijat” vms. Kui just seade enne maha ei põle vms.

  3. Morgie said, on 29/01/2018 at 21:00

    Mina olen kahel korral saanud garantiist uue telefoni. Ja ühel korral raha tagasi, kuna tootja oli Eesti turult lahkunud. Seega ikka garantiisse.
    Suuremad maaletoojad korraldavad garantii ise ja annavad seniks asendustelefoni, mida sinu seadme müüja pakub?

  4. Morgie said, on 29/01/2018 at 21:06

    P9 on kena pill, kiidan. Aga kiidetakse ka one plussi.

    • Kaur said, on 29/01/2018 at 22:53

      Garantiiga võib ka väga hästi minna, nagu Morgie kirjutas. Ainus häda – sinna tuleb kohale saada. Ja siis uuesti.

      Mul on suht sarnane teema tuttuue läpakaga.

    • Morgie said, on 30/01/2018 at 09:23

      No oleneb, kelle juurest on seade ostetud – Telia puhul tuleb lihtsalt esindusse minna, esindus annab asendustelefoni ja saadab rikkis seadme garantiisse. Photopoint käskis ise garantiisse minna ja asendustelefoni muidugi ei andnud. Kõige koledam ongi asja juures see asendustelefoni teema.
      Andmeid on võimalik pidevalt ja paaniliselt pilve sünkida, aga nuputelefoni peal see pilv ei tööta ju.

    • Morgie said, on 30/01/2018 at 09:25

      Ning jah, need garantiiremondifirmad asuvad kõik sellistes müstilistes tehnoparkides, kuhu tavainimesel (just väikse tähega :P) tuleks kolmanda järgu maagist giid kaasa võtta ja enne sisenemist kolme musta kuke veri ohverdada.

  5. ЯMaika said, on 01/02/2018 at 20:16

    Mis seal siis nii rasket on viid remonti, vahetatakse mingi moodul välja da asi nudi. See remont on nii lihtne, et võib vabalt kasutada lapstööjõudu.Vaata youtubis kuidas väiksed mustad käed pikkade küüntega lahkavad telefone.Või mis sul on mingi kiiks, et kui remonti,siis nad seal ise teevad puust varuosa, :)

    • tavainimene said, on 01/02/2018 at 20:46

      Ma pakun, et probleem on üldse tarkvaraline. No seda võivad muidugi veel tõenäolisemalt väiksed mustad käed kirjutada tänapäeval.

    • ЯMaika said, on 02/02/2018 at 12:47

      Siis veel lihtsam tee täielik taaskäivitus, net sama moodi õpetusi täis kuidas hard reseti teha mõned klikid ja telo soft sama nagu poest.

    • tavainimene said, on 03/02/2018 at 12:07

      Ahsoh? Äkki oskad seletada, miks siis tootja esindaja viimane soovitus mulle oli “make software update and then make factory reset”? Mis mõte sel viimasel apdeidil siis oleks?

    • tavainimene said, on 03/02/2018 at 21:39

      “A factory reset on Android wipes out user settings and installed apps. It does NOT reset the firmware or OS updates.”

    • Morgie said, on 03/02/2018 at 23:02

      Õu, mõnel juhul ei saa, lihtsalt ei saa data factory reseti teha telefoni seest vaid tuleb teha väljastpoolt ja selleks igaühel vahendeid ja oskusi (neid saab küll guugeldada) ei ole. Las siis teevad garantii korras, ei pea nii tapvalt tubli olema ja kõike ise rebestama. Ehk saad senikaua mutitelefoniga ka hakkama.
      Ning ei pruugi olla tarkvaraline viga, kuigi näeb ehk sellisena välja, minu Nexus 5xil andsid sarnased tõmblused märku, et emaplaat kooles maha. Seega võib ka riist olla.

  6. ЯMaika said, on 04/02/2018 at 11:35

    Ma mõtlen hard resetti se on see, et kõik on nagu alguses, kindlast annab ainult androidile eraldi resetti teha ja firmvarele eraldi. Võid proovida alguses androidi menüüst resetti teha see viib sind algseisu, kui ei mõika siis on tõenäoliselt midagi muud vaja.

  7. Kaur said, on 12/02/2018 at 17:11

    “minul on nt kodus arvuti, mis ärkab selle peale üles, kui samas elektrivõrgus oleva külmkapi kompressor tööle hakkab”
    (facebooki)


Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: