tavainimene

Strong Independent Woman

Posted in * by tavainimene on 14/08/2017

Trimmer ei läinud käima. Omaenese tarkusest sain aru, et mootor on üle ujutatud ja küünal märg. Leidsin üles küünla ja küünlavõtme. Aga see viimane, sindrinahk, ei keeranud. Õigemini ei julgenud ma enam kõvemini keerata, sest ega ma sada protsenti kindel ei olnud selles, mida ma teen. Nii et tuli ikka ära oodata, kuni naabrimees töölt koju jõuab.

Naabrimees keeras, naksti!, küünla välja, nentis, et see on tõesti märg, kuivatas ära, tõmbas mõned korrad starterit, pani küünla tagasi ja masin töötas. 

Noh, seda võib ju ka nii tõlgendada, et mõistust ja jõudu peaaegu nagu oleks, aga enesekindlusest jääb puudu. 

Teemakohast muusikat:

8 kommentaari

Subscribe to comments with RSS.

  1. Morgie said, on 14/08/2017 at 20:30

    Alati on hea, kui keegi teine süüdi jääb :p

  2. Anomaalika said, on 14/08/2017 at 23:41

    Ehk piiisaks paarist korrast tühjalt tõmbamisest lahtise õhuklapiga ja seda pedaali samalajal ei käperda mis seda märga sisse laseb, kohe ikka algosadeks lammutama ja tuleb veenduda, et põhus on märjaks minemnises :)

  3. lendav said, on 15/08/2017 at 07:33

    Trimmeritest ei tea ma eriti midagi. Aga kui saag “tõmbas täis”, ei ole enamasti mingit küünla maha kakkumist (kesse viitsib), vaid kisud nii kaua, kuni käima läheb läheb (vt. Anomaalika juhiseid). Algul viskab toreda pahvaku sinist suitsu ka. Mu 11 aastat vana sae küünal sai nüüd esimest korda lahti keeratud (üleüldise põhjaliku puhastuse ja ülevaatuse käigus), sõber nägi selleks ikka kurja vaeva, kruustangid ja muud abivahendid tuli appi võtta. Kui ma iga täistõmbamise puhuks küünalt maha keeraks, jääks pool tööd tegemata.

    Aga see on tõsi, et naine peab olema abitu, saamatu, kahvatu ja nõrk, sest kuidas muidu saab mees teda üldse aidata. Ma naudin südamest neid momente, mil kavaler tuleb ja viilib mu sae teravaks (mis sest, et ma ise ka sellega hakkama saaksin) või veeretab saetava paku õigesse asendisse. Kõigega hakkama saav tugev naine on eriti hea siis olla, kui EI PEA kõigega hakkama saama :) Sõltumatus tuleb siis kasuks, kui ühtki abivalmis meesterahvast käepärast võtta pole.

  4. tavainimene said, on 15/08/2017 at 07:40

    Ma jändasin enne kiskumisega mitu korda rohkem aega kui lõpuks küünla kuivatamisele kulus :)

  5. KK said, on 15/08/2017 at 14:58

    Mu sõbranna kutsub neid tegevusi “isasteks tegevusteks” :D

  6. mustkaaren said, on 18/08/2017 at 16:36

    Mitte et paar korda tõmmata, vaid paned nahast töökindad kätte ja rebid kasvõi pool tundi, kuni käima läheb.
    Ärge käige minu tegude, vaid minu sõnade järele. Sest tegelikult tegutsen ma nii: mitte käima minevat riistapuud tõmban starterist niikaua, kuni sõrmed valutama hakkavad, siis viskan riistapuu maha, ropendan natuke ja lähen otsin mehe yles… kes seejärel masina põmst kohe käima tõmbab, sest ma ju põletasin toore enne eest ära.

    • lendav said, on 24/08/2017 at 20:16

      Jah. Tõmbab laksust käima, muigab ja ütleb, et “paugu-pill”.

  7. mustkaaren said, on 18/08/2017 at 16:38

    Aga kuna enamasti pole siukest meest käepärast, tuleb otsida mõni muu tegevus v alternatiivne tööriist. Sest maaelu pole eesmärgistatud ja piiritletud tegevus, vaid eluviis. Kui ei saa niita muru v lõigata puid, siis saab nt puhastada tiiki v mõnda peenart rohida.


Lisa kommentaar