Mulle võib mitte meeldida see katkestustega kirjatüüp (kogu see fondireligioon on üldse üle mõistuse) ja ka mitte see “alkorallilt naasev oksendav siil”, aga mulle meeldiks, kui asju arvustataks õigetelt alustelt. BRÄND EI OLE LOGO! Bränd on mõiste “Eesti” koos nende mõtete, tunnete, seoste ja kujutluspiltidega, mis tekivad nende inimeste peades, kelle arvamus on meile oluline. Brändi ei saa välja mõelda ega otsida nagu spunki. Brändi kujunemist on võimalik teatud piiratud määral mõjutada-suunata. Reklaammaterjalid fotode, fontide, logode jms-ga on selle väikse mõjutamisarsenali mikroskoopiline osa.
€uroraha eest võib luua midaiganes, see märk pole Teile midagi omaja isiklikku, mitte keegi ei sunni teid vägisi seda kasutama see märk on eurobürokraatidele kohustuslikuks kasutamiseks kes visuaalselt tahavad seda riiki nii näha. Nii et, Teie ärritus on üleni üleliigne.
Talv on, hapukurgihooaeg ja. Siili teema on inimeste huumorisoone mõnusalt käima tõmmanud, Uudse ja enneolematult innovatiivse märgikeele tulek on paljusid ehmatanud ja inimeste hinged avanevad põnevate sõnavõttudega nagu võililled päikese käes. Kui sellest ehmatavast aktsioonist muud kasu ei ole, siis vähemalt riigi kinkepakendi yle mõtlemine ajab tuima eestlase kõhuvalule ja kumminaalmaksudele keskendunud vere korrakski käima.
Jep, Gondor needs no king!!!
Mulle võib mitte meeldida see katkestustega kirjatüüp (kogu see fondireligioon on üldse üle mõistuse) ja ka mitte see “alkorallilt naasev oksendav siil”, aga mulle meeldiks, kui asju arvustataks õigetelt alustelt. BRÄND EI OLE LOGO! Bränd on mõiste “Eesti” koos nende mõtete, tunnete, seoste ja kujutluspiltidega, mis tekivad nende inimeste peades, kelle arvamus on meile oluline. Brändi ei saa välja mõelda ega otsida nagu spunki. Brändi kujunemist on võimalik teatud piiratud määral mõjutada-suunata. Reklaammaterjalid fotode, fontide, logode jms-ga on selle väikse mõjutamisarsenali mikroskoopiline osa.
Aga muidugi on tõsi, et
a) kui sa ei suuda müüa oma ideed, ei suuda sa müüa minu toodet,
b) disain ei pea meeldima disaineritele, vaid klientidele.
€uroraha eest võib luua midaiganes, see märk pole Teile midagi omaja isiklikku, mitte keegi ei sunni teid vägisi seda kasutama see märk on eurobürokraatidele kohustuslikuks kasutamiseks kes visuaalselt tahavad seda riiki nii näha. Nii et, Teie ärritus on üleni üleliigne.
Talv on, hapukurgihooaeg ja. Siili teema on inimeste huumorisoone mõnusalt käima tõmmanud, Uudse ja enneolematult innovatiivse märgikeele tulek on paljusid ehmatanud ja inimeste hinged avanevad põnevate sõnavõttudega nagu võililled päikese käes. Kui sellest ehmatavast aktsioonist muud kasu ei ole, siis vähemalt riigi kinkepakendi yle mõtlemine ajab tuima eestlase kõhuvalule ja kumminaalmaksudele keskendunud vere korrakski käima.