tavainimene

Hea tuju kauba peale

Posted in * by tavainimene on 04/11/2016

Proovisin talupoes õuesaapaid jalga: jah, kerged, soojad ja veekindlad ja mugavad jalga torgata, aga … ei tea … ikka väga rohmaka välimusega. Müüja tajus mu sõnatuid kõhklusi: “Ausalt öeldes, ega need teie enda omad ka paremad ei ole.”

13 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. väga väga naine said, on 04/11/2016 at 15:29

    =) See oli hea =)

  2. Morgie said, on 04/11/2016 at 16:38

    :D

  3. kristallkuul said, on 04/11/2016 at 17:16

    Vot see on alles klass. Uskumatu.

  4. tavainimene said, on 04/11/2016 at 18:55

    See oli ikka sada korda lõbusam kui kingapoodide tavaline pseudokaastundlik “ei, teie suurusele meil küll midagi ei ole, või siis ehk meesteosakonnas”.

  5. polaarkaru said, on 05/11/2016 at 00:17

    Nagu öeldavat filmis “Jerry Maguire”, “You had me at hello” – ma ei jõudnud lugemisega kaugemale sõnadest “kerged, soojad ja veekindlad ja mugavad jalga torgata”. Permanentse (koera)jalutaja jaoks kõlab see kui sfääride muusika. No ja rohmakus on nagunii mu keskmine nimi, nii et kus ja mis on salapärane talupood? Müüjaid muidugi natuke kardan, aga Forrest Gumpi rolli libisemine aitab selle vastu enamasti. PS Sellist 1990ndate Hollywoodi hõllandust õhkub sellest kommentaarist. Kuidagi läks nii.

    • nodsu said, on 05/11/2016 at 02:37

      ääremärkus: Polaarkaru, ega sa ometi uuesti blogima ei tahaks hakata? ma avastasin su kommentaari peale, et mul on su blogiaadress ikka veel sõrmedes, pärast kõiki neid aastaid, mis näitab, et su blogi peetakse meeles ja igatsetakse taga.

    • tavainimene said, on 05/11/2016 at 08:53

      Ühinen innukalt Nodsu ettepanekuga.

      Aga saapad ostsin ma ära — viimase paari, ühest avaturul asuvast putkast. Ma arvan, et seal teistes putkades on umbes samasuguseid saapaid veel. Aga 1990ndate Hollywoodi esteetika jääb neist muidugi kaugele.

  6. Morgie said, on 10/11/2016 at 14:55

    Kui koledate saabastega sa pmst veel lepid ja kas sa veebipoest ka osta riskid? http://www.tamrex.ee/et/tooohutus/turvajalanoud/talvesaapad.html
    Või telefoni teel:
    http://www.tamrex.ee/et/telefonitellimus.html

    Või näiteks siin on hind ka juures:
    http://www.ohutuspartner.ee/toojalanoud/talvesaapad

  7. tavainimene said, on 12/11/2016 at 19:11

    Siis on veel selline üldiselt tore pood: http://www.torvik.ee/et/
    Aga no vildid ja kirsad 40 eurot paar …

  8. Kropsti said, on 14/11/2016 at 13:47

    KPG Kaubanduse OÜ-s maksab vildipaar 10,90. Need hüvasti noorused, noh. Suuri suuruseid on ka. Ma just tellisin endale ja olen nii-nii rahul. Hoovi jaoks pean vist teised veel soetama, sest need praegused jäävad mul linnakäimadeks.


Lisa kommentaar

