tavainimene

Kas teki üle pea tõmbamine ajab kollid ära?

Posted in * by tavainimene on 27/06/2016

“Ma tegin mudu nalla,” ütles hiidlane, kui talt alimente nõuti. Ja inglane, kui kuulis rahvahääletuse tulemust.

*

See selleks. Kommentaarides välja öeldud mõte, et Multiversumi Alusprintsiip ja Esmaliigutaja on tujukas türann, ei tundugi hetkel olevat vaatlusandmetega otseses vastuolus.

Ma ei ole vaadanud filmi “Ikka veel Alice”, aga olen lugenud sünopsist. Film lõpeb sellega, et täielikult dementseks muutunud peategelane vaatab koos pereliikmetega filmi ja kui talt küsitakse, millest film oli, vastab ta: “Armastus.” Filmis saame me sellest aru nii, et Alice on ikka veel “kuskil seal sees” olemas ja armastus on see peenike aga ülitugev niit, mis teda maailma ja lähedastega seob. Väga liigutav. Tegelikkus on selline, et Alice oleks võinud sama hästi vastata “lehma perse”. 

Mul on nüüd dilemma, mida teha vanatädiga, kes ilmselgelt ei saa enam oma eluga hakkama. Selgetel hetkedel vaatab ta mulle otsa ja ütleb värisevate huulte ja veekalkvel silmadega: “Mina olen ikka mina.” Aga segasematel  hetkedel on jutt stiilis “lehma perse”. 

Ma ei taha otsustada. Ma tahan magada. 

 

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. muhukadri said, on 04/07/2016 at 19:02

    Vaata, Tavainimene, lennukis peab ka täiskasvanu endale enne hapnikumaski pähe panema kui endast abitumale. See on sellepärast, et siis ta suudab teisi edukamalt aidata. Mõtle korra sedapidi :)


Lisa kommentaar

