tavainimene

Trivia

Posted in * by tavainimene on 13/06/2016

ÜhesHingamine. MeheLugu. Tänu hiljutisele täiendkoolitusele tean ma nüüd, et sellist kirjutusviisi nimetatakse inglise keeles PascalCase. (Veel on olemas camelCase.)

Nüüd jääb leida vastus küsimusele, miks sellist graatsilist heljumist pop-ballaadide saatel tuleb teha 19. sajandi talupoja peorõivaste stiliseeringus. 

2 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. nodsu said, on 13/06/2016 at 20:25

    See on jah üks eestlaskonna suuri vastamata küsimusi. Iga kord vaatan ja mõistatan.

    Teiseks üritan ära mõistada, mis on selle esteetiline point. Sellest, miks seda võib endal äge teha olla, saan aru – juba teistega koostöös pingutamine annab laksu ära, eriti kui koos tugeva füüsilise koormusega, nagu rahvatants pakub. Ma olen omal ajal laulupeol laulmas käinud ja isegi laulmispingutusega, mis on tantsijate omast füüsiliselt vast siiski lahjem, oli päris kaif. Aga mis point selle vaatamisel on, jääb hämaramaks.

  2. KK said, on 15/06/2016 at 20:05

    Oh, ma olen vist siis emotsionaalne. Ma ikka käin, nutan ja laulan kaasa, vaatan ja alati käin. See on ka koht, kuhu ma üldse raatsin oma vanatädi kootud riidest seelikut selga panna. Minu kallis reliikvia, mis tuleks tegelikult ERMile annetada.


Lisa kommentaar

