tavainimene

Soo-loogia 2

Posted in * by tavainimene on 06/06/2016

Kui ma kunagi ammu lühikest aega lasteaias käisin, oli see väga sooneutraalne asutus. Igatahes ei mäleta ma poiste ja tüdrukute mängualasid eraldi mänguasjadega. Suure pedaaliautoga tahtsid kõik sõita; õues turniti redelitel või sõideti tõukeratastega. Väikeste printsesside meigikomplekte polnud olemas. Telekast tuli Sojuzmultfilm. Emad käisid tööl ning nende hulgas oli nii medõdesid ja raamatupidajaid kui maalreid ja tehnolooge.

Sellise traumeeritud lapsepõlve tõttu on mul mitmeid tänapäeva tõsiasju raske omaks võtta. Nädalavahetusel sattusin sirvima tuttava mudilase käest saadud Barbie-ajakirja või -kataloogi paljutõotava pealkirjaga “Sa võid saada kelleks tahes”. Noh ja kelleks siis viieaastasel tüdrukutirtsul lubatakse/soovitatakse saada? Merineitsiks! Printsessiks! Moeloojaks! Salaagendiks! Ülesanne mõelda välja kõik need spioon-Barbie ägedad vidinad oli reserveeritud … mõistagi Kenile. 

Järgnes klassikaline stseen.

 

 

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. mustkaaren said, on 07/06/2016 at 16:07

    Hehe. Ma tahtsin esimeses klassis saada klaverikunstnikuks, luuletajaks ja… Metsavahiks. Mingil ajal oli ka muusikaõpetaja amet nimekirjas, aga ainult sellepärast, et muusikaõpetajal oli ainsana vaba ligipääs kooli klaveritele ja orkestri pillikapile. Soomomendiga st kleitide kandmise jms ma oma aju ei osanud vaevata, siiani on mul sookohase koha viisaka hoidmise ja teadmisega probleeme.


Lisa kommentaar

