tavainimene

Kui kapsatriki selgeks saan

Posted in * by tavainimene on 03/05/2016

Kes siin rääkis, et ega tavainimene programmeerimiskursusel midagi reaalselt kasutatavat selgeks ei saa? Minul sai eile valmis esimene* oma kirjutatud mäng. Ei, see ei ole GTA 6. Ei, ma ei arva, et ma olen  nüüd mingi tegija. Jah, ma saan suurepäraselt aru, et kui võrrelda näiteks romaanikirjutamisega, siis on mu looming tasemel “Ainol on kana. Kana munes muna.” Aga ikkagi. Ise tegin. Näidata kahjuks ei saa, kuni mul pole piisavalt vaba aega, et lõpuni vaadata mõni YouTube’i õppevideo … ee … eksekuteeritavate failide tegemisest.

Muust elust nii palju, et maipühises tujus naabrimehed kultiveerisid minu äraolekul aiamaa ära. Kaasa arvatud see tükk, kuhu ma juba olin muruseemne peale külvanud. Nii et see aasta tuleb kartul heinane. Ma pole küll veel välja mõelnud, kuidas seda kartulit maha panna. Suurt traktorit enam ei tahaks vagusid sisse tõmbama, aga naabrimehe kultivaatoril pole vastavaid lisasid. Käsiadraga tõmbamine jääks viimaseks variandiks. Praegu mõtlen, et tõmbaks nööri ette ja suskaks kartulid sileda maa sisse (vaja oleks kartulipanemistoru, umbes sellist, nagu metsa istutamisel kasutatakse!)? Ja kui juba pealsed üleval, siis muldaks vaod üles? Ei tea, ei tea. 

_____
* Siia käib anekdoot langevarjuhüppajast, kes nõudis, et talle pandaks kirja kaks hüpet  — elu esimene ja ühtlasi viimane. 

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anon said, on 03/05/2016 at 12:28

    sea oma? Lahe!


Lisa kommentaar

