tavainimene

Radamsa

Posted in * by tavainimene on 25/04/2016

Viimasel ajal kirjeldub elu habemega anekdootidena. Seda mäletate: Brežnev peab Moskva olümpiamängude avakõnet: “O! O! O! O! O!” Assistent sosistab selja tagant: “Leonid Iljitš, alustage kaks rida altpoolt, need on olümpiarõngad.”

Minu isiklik Brežnevi-hetk oli täna, kui taipasin, et selles valemis, mille kallal ma nädal otsa jukerdanud olen, tuleb 360 (kraadid) asendada 2π-ga (radiaanid). Ühest küljest tulin ma selle peale lõpuks ise, aga teisest küljest ikkagi nädal aega … nädal, mille jooksul ma jõudsin lugeda nurk-, joon- ja hetkkiiruse kohta rohkem, kui ma iial oleks vajalikuks ja võimalikuks pidanud. Noh, vähemasti ei kuku minu huvihariduse tulemusena raketid kosmosest alla

4 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. udupea said, on 26/04/2016 at 20:59

    Vähemtaibukad võtsid lihtsalt hulknurga, mõõtsid joonlauaga nurkade koordinaadid ja ladusid need tuimalt ritta.

    • tavainimene said, on 28/04/2016 at 07:10

      No ja kui see toimib, siis kes oleme meie, et …

  2. bunsen_lamp said, on 27/04/2016 at 06:19

    Minu isiklik lemmik on see, kus Brezhnev külastab Kesk-Aasiat ja teda instrueeritakse: “kui öeldakse Salaam Aleikum, siis tuleb vastata Aleikum Salaam!”

    Leonid Iljitsh kohtub rahvaga ja nii ongi, varsti kostub Salaam Aleikum! Brezhnev vastu: Aleikum Salaam!

    Dissident kisab rahva seast: Arhipelag Gulag! Leonid Iljitsh ei ole ka suu peale kukkunud ja põrutab: Gulag Arhipelag!

    • tavainimene said, on 28/04/2016 at 07:11

      – “Христос воскрес, Леонид Ильич!”
      – “Спасибо, мне уже доложили.”


Lisa kommentaar

