tavainimene

Z-kadedus

Posted in * by tavainimene on 07/03/2016

Kui mina sain 20, siis ei pidanud tööandjad murelikult konverentse, arutamaks, kas nad ikka suudavad vastata minu kõrgetele ootustele ja nõudmistele. Nüüd, kus ma olen 45, ei huvita minu ootused ja nõudmised endiselt mitte kedagi. Halloo, ma olen ka veel siin! /…/ Kogu see põlvkondade tähestik on üks suur jura. Arusaadavalt on kahekümnene inimene idealist ja maailmaparandaja. Need on maailmavaate piimahambad. Kolmekümneselt mõtleb ta samamoodi perele ja pangalaenule ning neljakümneselt karjäärile ja keskeakriisile nagu kõik varasemad põlvkonnad a-st kuni kaksisvee-ni.

Lisa kommentaar

