tavainimene

Võttis kukalt sügama

Posted in * by tavainimene on 22/09/2015

12 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. nodsu said, on 22/09/2015 at 21:21

    mul oli sarnane probleem teekonnaga Tallinna bussijaamast ühte Järvevana tee bussipeatusse, selle vahega, et päris välistada ei saa, et sinna pääsebki jala nii otse, aga kaardi põhjal nägi sama kahtlane välja. igaks juhuks jätsin proovimata ja leppisin aeglasema bussiga, mis läheb kohe bussijaamast.

  2. tavainimene said, on 22/09/2015 at 23:00

    Tartu puhul see “jaluta 9 minutit” oleks päris paras parkuur vähemalt ühest aiast üle ja kahe rongi alt läbi ronimisega. Tegelikult mind üllatas, et kahe nii olulise objekti vahel pole bussiühendust.

    • nodsu said, on 22/09/2015 at 23:35

      õigemini on, aga ainult ühtpidi (raudteejaamast Maarjamõisa, nr 7).

      Või noh, kui mitte arvestada toda nn ööliini nr 21, mis käib ainult varahommikul ja hästi natukene. A muidu tulevad jah bussid sealt mööda Riia maanteed tagasi ja jaama juurde ei põika, lähemale kui Pauluse juurde ei tule miski.

    • nodsu said, on 22/09/2015 at 23:37

      Tundub lihtsalt, et raudteejaama ei peeta teab mis oluliseks objektiks, sest sinna käib üldse hästi vähe busse.

  3. nodsu said, on 22/09/2015 at 23:54

    Mind hakkas asi huvitama, uurisin, kas mõnda teise rongipeatusse saab paremini ning jah: Maarjamõisast saab nr 8 bussiga Suure Kaare peatusse, kust on Aardla või Kirsi rongipeatuseni paar sammu. 5 minutit sõidab. Nr 19 läheb kah sinnakanti, aga mitte nii lähedale, kõigest Raudtee peatusse, mis jääb Raudtee ja Aardla tn ristmikule.

    Ma olen kuulnud, et Tallinnasse sõitjad eelistavadki viimasel ajal sealt peale minna, sest seal mahub veel istuma.

  4. tavainimene said, on 23/09/2015 at 06:40

    Ahaa — tuli mõelda kastist väljapoole :)

  5. KriimudSilmad said, on 23/09/2015 at 14:28

    Mina sain kord – Tallinna linnaplaanil sõiduplaneerijaga – linnulennusoovituse siis, kui otsisin teed nii hilja, et ühistransport oli juba lõpetanud, ning olin unustanud sisestada oma plaanitava käigu kuupäeva ja kellaaja. Kui siis oma plaanidest ausalt teada andsin, sain ka kohe sobivamad soovitused.

  6. nodsu said, on 25/09/2015 at 00:14

    Nägin selle peale kohe ühe rongi peale minemise une.

  7. tavainimene said, on 28/09/2015 at 21:12

    Mina jälle jõudsin õnnelikult omal jalal haiglast vaksalisse — tund aega pärast päevakirurgias narkoosist ärkamist. Aga rongi peale mineku uned on mul eranditult alati rongist maha jäämise uned.

    • nodsu said, on 29/09/2015 at 03:59

      jeerum. ma ei oleks sellist teekonda oma käe/jala peal, tähendab, üksi, isegi bussiga julgenud ette võtta, mine tea, kuhu ma lolli peaga veel sõidan. pool tundi pärast narkoosist ärkamist laulsin ma omaette vaikselt ja õnnelikult Händeli “Halleluujat” ega mõelnudki kuhugi minekust.

    • tavainimene said, on 29/09/2015 at 11:58

      Mina olin maru asjalik ja kaine ja küsisin esimese asjana, praktiliselt veel teadvusetuna, mis kell on :)

    • nodsu said, on 29/09/2015 at 16:35

      NB, ma olin _omast arust_ kah kaine. :P


Lisa kommentaar

