tavainimene

Igal linnul oma lugu

Posted in * by tavainimene on 11/09/2015

4 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. lendav said, on 11/09/2015 at 20:34

    Kirjutasin, et kook, aga täielik nimetus on kartulikook. Saaremaalt pärist nimi ja see asjandus ei ole mitte kaheharuline, nagu mandril kombeks, vaid pisut pikliku südame kujuline (no nagu adrahõlmad vms).

  2. Al Gusti said, on 12/09/2015 at 00:54

    Just täpselt, kartulikook. Me võtsime alati kooguga kartuleid:)

  3. Ann Mustkaaren said, on 14/09/2015 at 09:29

    Minu Luutsnikust pärit võrukesest vanaema nimetas mingit maakaabitsemise kõverikku kabliks. Kui ta veel elas ,olin ma nii väike, et kartulipõllule traktori ette jooksma ei lastud ega trehvanud ma nägema, kuidas sellega töötamine käib. minu ema seda minu nähes ei kasutanud, aga minu kuuldes kirjeldas ta ilmelt sellesama kõverikuga värskete kartulite pesakaupa yles võtmist söögiks. Majapidamises, kus söödikuid hulgim, nt loomad, ei vaevutud konksuga kaevama, traktoriga tehti hoogtöö korras seda asja. Vot nii käis see yhe traditsiooniliste kurjade loomakasvatajate majapidamises.

  4. tavainimene said, on 16/09/2015 at 14:50

    Lisatud on känks ja hark. Täna tuli veel üks suuline pakkumine: kiks (Avinurme).


Lisa kommentaar

