tavainimene

Hall hommik

Posted in * by tavainimene on 01/09/2015

Oijah. Ei, ma ei pea ennast reklaamiäris töötamiseks liiga heaks. Vastupidi. Ma olen lääpas kingadega kohmerdav vanamutt Teisest Eestist. Kui ma mõnele kopiraiteri-konkursile sisse astuks, paneksid laua taga istujad pead kokku ja purskaksid naerma.

 *

Tartu raudteejaamas võiks keegi hommikuti kella seitsmest üheksani käru pealt sooje pirukaid müüa. Porgandi-, kapsa-, porgandi-kapsa-, seene-, sibula-suvikõrvitsa-, kana-paprika-, singi-, suitsupeki-, hakkliha-peedi, spinati-fetajuustu-, kala-, kohupiima- ja moosipirukaid. 

13 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. Indigoaalane said, on 01/09/2015 at 12:32

    Unustab kõik need mõtted!!!!
    Sa oled IDEAALNE copy. Usu mind, Tartu rekl agentuurides töötavad väga normaalsed inimesed, kes peavad välimusest tähtsamaks annet, Ja seda Sul on.

  2. Morgie said, on 01/09/2015 at 12:57

    Tallinnas, Balti jaamas, on selline putka. Kas just seitsmest lahti, toda ma ei tea. Kaheksast.

    • tavainimene said, on 07/09/2015 at 13:25

      Seal on, jah, mingid Usbeki pirukad, kui ma õigesti mäletan.

  3. Paula said, on 02/09/2015 at 12:17

    Maailm on muutunud. Praegu eelistatakse oskusi välimusele

  4. tavainimene said, on 02/09/2015 at 16:36

    Kui mina oleksin ettevõtja, vaataksin küll tööintervjuul inimese välist olekut – kui ta ikka näib luuserina, miks ma peaksin uskuma, et ta minu suudab edule viia.

    • poliitiliselt korrektne printsess said, on 02/09/2015 at 21:08

      Loomulikult sellepärast, et ta pühendab kõik oma ressursid tööandjale ega raiska aega või vaimujõudu iseenda, saati oma välimuse peale! (Aga kui tõsiselt, siis tänulik salalugeja ühineb ande osas eelnevate kommentaatoritega.)

  5. tavainimene said, on 03/09/2015 at 08:29

    Tänan! :)

  6. Paula said, on 03/09/2015 at 09:16

    No olgu, teeme möönduse. Ilmselt mõtleks tööandja kaks kord, kas palgata puuduliku isikliku hügieeniga inimest kui ta peaks töötama kollektiivis. Haisvat ja räpast ilmselt ikkagi ei palgataks. Kuigi ka siin on erandeid.

  7. tavainimene said, on 03/09/2015 at 16:03

    Jättes nüüd kõrvale minu personaalküsimuse — ma arvan, et edukas välimus tuleb tööintervjuul suureks kasuks. Konservatiivne kuid hinnalisest materjalist kostüüm, üksainus peaaegu märkamatu moodne kuldehe, ehtsast nahast ja ilma kulinateta käekott, uued kingad, värske juukselõikus, nähtamatu jumestus ning loomulikult trimmis keha — kui ta saab seda endale lubada, siis peab ta ju ikka väga hinnatud, tugev tegija olema. Võrreldes veidi lössis olekuga konkurendiga, kelle outfit on pärit Sepa turult ja eelmisest kümnendist, isegi kui tema saavutused on paberil samaväärsed. Tegelikult ma arvan, et turul oleks ruumi tööotsijate kuvandinõustamise firmale Riieta End Rikkaks :)

  8. nodsu said, on 05/09/2015 at 21:29

    a kui see nüüd oli personaalaküsimusest ajendatud postitus (ma olin liiga juhm, et sellest kohe aru saada, aga Indigoaalase ja Paula jt vastused nagu viitasid sellele), siis tahaks teada, kuidas läks.

    Teie
    lugeja

  9. tavainimene said, on 07/09/2015 at 13:24

    Personaalküsimus hetkel siiski mitte tööotsijana, vaid ses mõttes, et si vis pacem para bellum.

    • nodsu said, on 08/09/2015 at 00:07

      aa, okei, mõistan. eriti arvestades, et mul kulub isegi poodiminekuks vahel tükk aega nõutult riidekapi ees seismist ja võib-olla peaks ma isegi selleks ettenägelikumalt valmistuma. Lisaks veel tegurid nagu neli või rohkem aastaaega.


Lisa kommentaar

