tavainimene

Ümmarguse augu kandiline prunt

Posted in * by tavainimene on 19/06/2015

Üleeilsel koolitusel sai taas kinnitust varemgi tõdetud tõsiasi: mul pole mingeid raskusi mõelda kastist välja, aga ma olen peaaegu võimetu mõtlema kasti sisse, eeskätt leidma vastust küsimusele “kust tuleb (kasti sisse) raha”. 

Eilsel karjäärinõustamisvestlusel seevastu sain teada, et mulle sobiks karjäär teaduse, loometegevuse, filosoofia või poliitika vallas. No tore. Teaduse, loometegevuse, filosoofia või poliitika valdkonna tegev- ja personalijuhid, nüüd te siis teate. 

6 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. Indigoaalane said, on 19/06/2015 at 15:08

    Ma olen ammu mõelnud, et kui peaksid tahtma rikkaks saada, siis Sinust saaks ideaalne copy või isegi AD. Sa oled 2 jalaga kindlalt maa peal ja suudad lühidalt ja tabavalt sõnastada keerulisi mõtteid. Lisaks originaalne mõtlemine, väga hea eesti keel.
    Eeldus on muidugi see, et pead olema valmis oma blogi portfooliona esitama st avalikuks hakkama…

  2. tavainimene said, on 19/06/2015 at 16:34

    Köhh, ohh, nohh, mistenüüd, aga suur tänu muidugimõista. Ma küll ei kujuta hästi ette, kuidas ma sinna reklaamiäri-maailma sobituks. (Kas Töötukassa täiskasvanutele ei paku töövarju päevi?) Seal ju tegutsevad välkkiirete tapjainstinktidega yuppied, kelle pehmemast poolest annavad tunnistust sellised hobid nagu Amazonasel allvee-polaroidide tegemine või juhuseks üle 10 000 meetri kõrgusel. Kuhu mina seal oma siili elegantsiga…. Toimub see kõik nagunii Tallinnas. (Samas kui Tartu on täis minust palju nooremaid, nutikamaid, vaimukamaid ja mitmekülgsemaid kultuuri- või riigiteaduste magistreid, kes teostavad ennast Annelinna Prisma või Lõunakeskuse Sportlandi kassas.) Aga no kui nälg hakkab juba uksele prõmmima ja röökima, et kohe toob taraani, siis ma mõtlen sellele uuesti.

  3. nodsu said, on 19/06/2015 at 16:36

    aga ajakirjandus?

    • tavainimene said, on 21/06/2015 at 15:27

      Ajakirjanik peab ka suhteliselt šaakal olema. Kui, siis ehk mõnda populaarteaduslikku kuukirja tõlkenuppe (“Austraalia teadlased avastasid, et mõned kängurud on vasakukäpalised”) treida.

      Kõhh-kõhh-kõhh, eilses Postimehe Juurikas oli täpselt teemakohane lugu (“Teadlased kinnitavad”).

    • nodsu said, on 22/06/2015 at 00:10

      mõnikord mõnes lehes on selliseid kolumne olnud, kus kirjutaja kirjutab sellest, mis pähe tuleb, ei pea reporteri moodi kedagi taga ajama. Mati Undi omad tulid näiteks sellest žanrist meelde. Sirbis on Evi Arujärv samuti midagi sarnast teinud ja ma enamasti eelistaks vist sind Evi Arujärvele.

  4. kaaren said, on 19/06/2015 at 19:57

    Sinu plogi on keeleliselt, mõtete täpsuse, originaalsuse ja teravuse pärast minu absoluutne lemmik. Killer, kui noortepäraselt öelda.
    Paraku, tuleb tagajalgadele ajada endas peituv väike feminist. Olgugi ei Tartu on noorte ja hariduse linn, jagavad hyvesid ja otsustavad suguvõsade saatust sygavalt kivistunud patriarhid, kelle mõttemaailm sarnaneb kahtlaselt jesuiitide või freudistide omaga. Meie teiega ei pääse nende hämaratesse labyrintkabinettidesse nende magamistubade kaudu, aga kõva hääl ja terav poeesia vähemalt pyyavad tähelepanu. Ja igasugune tähelepanu on kasulik.


Lisa kommentaar

