tavainimene

Evolutsioon

Posted in * by tavainimene on 16/06/2015

evolutsioon

 

Kaarnast koolibriks ;)

9 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. kaaren said, on 16/06/2015 at 17:48

    Tänan Sind mu eelmises plogipostis rahvale ja Jumalale esitatud põletavale ja raskele kysimusele vastamast!
    P.s. Koolibri on hea bändinimi.

  2. tavainimene said, on 16/06/2015 at 18:24

    Vabandust, unustasin allikaviited: bonmarche.co.uk ja asos.com.

  3. kaaren said, on 16/06/2015 at 22:37

    Nali naljaks, aga iga sinu kirjutatud rea vahel on alati veel ridu….
    Siin on mõned päris ilusad lillelised isendid. Kuna mul kleite ei ole, aga postpatriarhaatses yhiskonnas peetakse seda mõnevõrra hälbeliseks, siis ma muidugi erutusin mõnevõrra, anna andeks … Kas sa tahtsid lyhimõtiskleda algava suve kleidikandmise võimalikkusest või on pildi taga pikk arutelu nt tseremooniariietusest?

  4. tavainimene said, on 17/06/2015 at 04:50

    Heldus, ma ei ole nii diip ja minu (“tumehall on uus must”) mõtteavaldusi ilu- ja moeteemadel ei tasuks ammugi tõsiselt võtta. Mul lihtsalt tuli meelde, et nendes totaalse muutumise tüüpi saadetes kipub see muutumine vahel olema liiga äkiline ja totaalne, et olla jätkusuutlik. Kui eluaeg teksasid-pusasid kandnud pika sammuga maapostiljon riietatakse lühikesse ja kitsasse kleiti ja kängitsetakse “väga püssidesse” platvormkingadesse, siis on vaatepildi lühiajaline vau-faktor väga suur, aga lühiajaliseks see jääbki, kui istumine-astumine on ikka kandja jaoks tõsiselt raskendatud.

    Sellegipoolest. Üks lilleline kleit hangi endale kindla peale. Isegi minul on üks olemas :)

  5. lendav said, on 17/06/2015 at 20:33

    See keskmine kleidivariant (5. figuur) on väga ahvatlev…

  6. tavainimene said, on 18/06/2015 at 20:45

    Jääme ootama suviseid allahindlusi.

    • kaaren said, on 19/06/2015 at 19:49

      Ilusad kleidid muidu.
      Kaltsukates vaatan hoolega, et ehk trehvab vähemalt ilusa mustriga heast kangast asja, mida siis ise õigeks õmmelda, aga pole. Kahtlased lõiked, ilmetud mustrid, vastikud materjalid ja niimoodi tonnide kaupa. Ja Alati Meenub Sinu soov, et mõttetute peaaegu uute kleitide hunnikud maapõhja tag…… Naftaks tagasi muutuks.

    • nodsu said, on 20/06/2015 at 00:39

      mul on kaltsukates sageli õnne, st mitte ainult endale, vaid ka teistele asju leides. kui ma täpsemad juhised saaks (eelistatud mustrid, lõige, suurus), siis äkki võiksin ise silmad lahti hoida.

      materjalisnoob olen ma ka ise, kaltsukas teen esimese selektsiooni sõrmega üle riiderea libistades, kui midagi mõnusat näpu alla jääb, siis vaatan, kas värv meeldib ja kui jah, siis kisun alles välja.

    • nodsu said, on 20/06/2015 at 00:41

      või õigemini – vahel toongi kaltsukast kogemata koju asju, mis kainelt mõeldes kuidagi mulle ei saaks sobida, aga materjal (eriti siid, siidisegu ja kašmiir) võlub mu nii ära, et ei suuda vastu panna.


Lisa kommentaar

