tavainimene

Las mina proovin siis ka

Posted in * by tavainimene on 23/01/2015

Lugesin eile lehest ühe parlamenti pürgiva erakonna varikabineti koosseisu ja läksin kohe äksi täis.

Olen asendanud hooldustöötajat ja olnud omastehooldaja — sobin ju sotsiaalministriks.
Sõidan tihti bussi ja rongiga ning kasutan internetti — võin hakata majandus- ja kommunikatsiooniministriks.

Oskan kesktasemel inglise ja vene ning algtasemel prantsuse keelt — passin välisministriks.
Oman töökorras suitsuandurit — sobin siseministriks.
Olen läbi käinud haridussüsteemi lasteaiast ülikoolini — seega sobin haridusministriks.
Olen laulnud kooris, mänginud orkestris ja teinud rahvatantsu — tuleksin toime kultuuriministrina.
Olen praktiseeriv potipõllumees — kvalifitseerun põllumajandusministriks.
Olen töötanud kohtusüsteemis puhtuse ja korra loojana — kõlban justiitsministriks.
Osalesin plakatiga fosforiidisõjas — võiksin olla keskkonnaminister.
Oman keskkoolist kiituskirja “za otlitšnõje uspehi v natšalnoi voennoi podgotovke” — kõlban kaitseministriks.
Kulutan püsivalt natuke rohkem kui tulud lubaksid — niisiis sobin ka rahandusministriks.

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. kaaren said, on 23/01/2015 at 19:49

    Just, sest meil on tõeline ja täieline demokraatia, mille kohaselt igayks võib riiki valitseda, nt pätt rahandusministriks (ligi jyrka hiljaaegu) kui tohib, siis ma hakkaksin peaministriks ja alustuseks viiksin pealinna Suure-Jaani. Ilus nimi, hea koht tulevase rail baltica lähedal, ja kogu Eesti yhtlane areng hakkaks myhinal pihta. Miks poliitikutel see varem jutuks pole tulnud, kas kilekotid rahaga on liiga kerged olnud või jaa.


Lisa kommentaar

