tavainimene

Hobiaednik

Posted in * by tavainimene on 23/05/2014

Eile hammustasid mind tibatillukesed kihulased, veidi suuremad kihulased, keskmise suurusega tundmatud kärblased ja rämedalt suured parmud. Kõige lõpuks tulid kusirautsikud ja — pole võimalust seda ilusamini väljendada — kusid minu peale. Täna hommikul oli pilt selline, et ma võinuks ennast pakkuda meditsiinientsüklopeediale fotomodelliks muhkkatkust kõneleva artikli juurde. Määrisin suurematele muhkudele troksevasiini, neelasin vandesõnad alla ja kirjutasin endale kõrva taha, et aiamaale kaasa võetavate tarvikute hulka tuleb arvata ka putukatõrjevahend.

See asi hakkab käest ära minema. Sääsetõrje. Peakate. Suur nuga. Kindad — õhukesed kummist ja paksemad töökindad. Kummikud. Sokid. (Tegelikult oleks vaja ka sääriseid ja käekaitseid, mis ei lase mulda kummikute ja kinnaste sisse minna.) Beebilapid näo ja käte puhastamiseks. Veepudel, vähemalt kaheliitrine. Puhas särk. Telefon, võtmed, rahakott. Seljakott, kuhu see tavaar kõik sisse mahub. Ja mul on aiamaale oma poole tunni jalgsikõnni tee. (Seemnekartulist ma parem ei hakka rääkima.)

Aga ma ei ole ju ometi mingi mömm?

Ähh, keda ma petan, loomulikult olen mömm. Sügisel vandusin, et ei tee maal enam ühtki peenart. Ja mis nüüd? Nüüd on nii, et mul on kaks aiamaad, kus lasta oma nahka päiksel kõrvetada ja sitikatel pureda. Aga tegelikult see mulle meeldib. Ja mömmid on ju tegelikult hädavajalikud ühiskonna liikmed. Nagu ka mässajad. Soovitavas proportsioonis umbes üks mässaja paarisaja mömmi kohta. Ses mõttes, et kui kõik lihtsalt trotsi pärast läheksid keelumärgist mööda muru tallama, siis poleks ju murul üldse mingit lootust. Aga samas peab olema keegi, kes küsib, kuidas tekkis üleöö külatanumale silt “Eravaldus”.

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. lendav said, on 24/05/2014 at 20:07

    Sääsekuplade vastu aitab see, kui lased ennast paar nädalat järjest iga päev pisut torkida (paarist sääsehammustusest piisab) – tekib immuunsus. Pinin ja hammustamine jäävad, aga kuplasid ja sügelust enam pole. Aga parmude ja muude mutukatega vist niiviisi ei saa…


Lisa kommentaar

