tavainimene

Vägev vähk ja ahne naine

Posted in * by tavainimene on 14/06/2013

See naiste rahaahnuse jutt tuleb ju puhtal kujul kommunikatsioonihäirest. Vaadake filmiklassikat: “Kui ma ütlen, et mul on janu, siis ma ei taha, et sa ulataksid mulle veeklaasi, vaid et sa ütleksid, et sa mõistad, mida ma tunnen, kui kurk kuivab.” Kui naine õhkab vaateakna ees “nii ilus kleit!”, siis mees tajub seda kui nõudmist “osta see mulle!” Aga vale! Ei tule mitte ägada “kas sa mõtled, et mul kasvab raha puu otsas?”, vaid lausuda: “Ma tean, kallis, mida sa tunned.”

(Ajend)

3 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. kaur said, on 14/06/2013 at 19:01

    Õpetlik, tänud!

  2. Rents said, on 14/06/2013 at 22:35

    Aga mina ei teagi, mis filmist see on. :( Tsitaat ise on muidugi puhas kuld.

  3. tavainimene said, on 15/06/2013 at 08:30

    White Men Can’t Jump


Lisa kommentaar

