tavainimene

Le style c’est la femme

Posted in * by tavainimene on 04/04/2013

Tunnistan ennast süüdi kõigis punktides. Täna heitsin möödaminnes pilgu mingile peegelpinnale — vormitud mustad saapad, vormitud mustad püksid, vormitu must mantel, vormitu must müts ja vormitu must kott. Vanaroosa sall (omakootud) ei parandanud pilti karvavõrdki.

Te võite ju Ženja Fokini minu kallale lahti lasta. Eks ma kannataksin välja selle ühe fotosessiooni sini-puna-kollase kleidi ja viietolliste platvormkingadega. Aga on kurb tõsiasi, et kole inimene pluss palju vaeva riiete, soengu ja meigiga ei pruugi tulemuseks siiski mitte anda “ilus”, vaid “kole, aga püüdlik”, mis on mõnes mõttes veel haletsusväärsem kui “kole ja ükskõikne”.

Jah, kui ühiskonnas üldse on mõni räigelt diskrimineeritud vähemusgrupp, siis on selleks inetud inimesed. Inetutel on raskem tööle saada, neile makstakse vähem palka, neil on keeruline suhteid luua, abiellumisest rääkimata. Koledat inimest võib iga soovija solvata ja selle kohta ei käi ükski vihakõne-paragrahv. Võib-olla peaks asutama probleemi teadvustamiseks mõne vabaühenduse? Korraldama peletiseparaadi?

 

17 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rents said, on 04/04/2013 at 20:49

    Ega Mägi ka ju päris kaunitar ei ole, aga lõpus nägi sobivamate riiete ja parema soenguga ikka hulga parem välja.

    Aga mis mina ka räägin, vend vahendas mulle enda ja oma girlfriendi vestlust – tüdruk küsis, et mida see nüüd tähendama peaks, Rents kannab ise ka ju kogu aeg mingeid lohvakaid teksaseid, ja vend vastas, et ei tea, ilmselt mingi metatasandi huumor jälle. Enda meelest on mul täiega parajad püksid, ühed teksad liigagi liibuvad. :S

  2. Rents said, on 04/04/2013 at 20:53

    Ja tglt mõtlesin ma eelkõige siiski üldist olemust. No see peategelane oli selline “enne peab suur armastus olema, kui seksist rääkida saab” – aga ise käitus nii, et suur armastus ei saa võimalikki olla, sest nii kui keegi otsa vaatab, on silmad maas ja edasine vestlus välistatud. Mäletan, kui üllatunud ma olin, kui esimest korda elus Hispaaniasse sattudes nägin, kuidas õhtul kell 11 linnapargis pensionärid kurameerisid, käest kinni jalutasid jne – osad neist muidugi 40 aastat koos olnud, aga osad ilmselgelt alles esimestel kohtingutel. Selles, et inimesed julgevad elada, on midagi ilusat. Ma ise tihti ei julge, aga kadestan neid, kes julgevad.

    P.S. Kuidas sa selle postituse üldse leidsid? Täna just arutasime Mikuga, et miskipärast blogipuusse need ei lähe.

  3. tavainimene said, on 04/04/2013 at 21:48

    Postitusele sa linkisid oma blogis.

    Pensionäridel on meie mail kurameerimisega täbarad lood, kuna neil pole pahatihti hambaid suus. Mis sa seal julged… Ja noh, 40+ meeste osas on järelturg ikka väga kasin. Vähegi kabedamate eksemplaride peale ihuvad hammast nii nende endi eakaaslased kui ambitsioonikad 20+ bravuuritarid. Ja viimastel on, paraku, esimeste ees kakskümmend aastat looduslikku edumaad.

    Aga Laine Mägi on ikkagi ilus inimene, lihtsalt andeka näitlejana suudab ta mängida ka ilmetut. Filmis käivadki asjad niipidi. Kõik need arvukad Tuhkatriinu-lood — ikka tehakse alguses kenast näitlejannast peletis, mitte lõpus koledast kaunitar.

    • nodsu said, on 05/04/2013 at 00:59

      Ma olen optimistlikum ja arvan, et päris peletised on ikkagi haruldused (kusjuures mõnikord mängib hoopis nende hulgast mõni end aplombiga staariks, sest kui olla tõeline peletis, pole lootust enam märkamatuks jääda ja võib sama hästi juba julge olla ja diivatseda), suurem osa inimesi ongi täitsa kenad, ainult ise ei tea.

      Mis aga jahimaadesse puutub, siis viimase aja tõusev trend on keskealistel naistel noori armukesi pidada. ;) KUi ma sellest esimesi kordi kuulsin-lugesin, mõtlesin, et no ei, noored poisid on ju tüütult rumalad, kesse viitsib nendega jahmerdada. aga hiljem hakkasin vaatama, et mõnikord võib kahekümne ringis tegelane täiesti hämmastavalt arukat juttu ajada – lisaks sellele, et ta on noor, kena ja oletatavasti keskealise naisega võrdväärse seksihimuga, erinevalt keskealistest meestest. :P Nii et kui endal oleks selles eluvaldkonnas lünk, siis ei välistaks ma nooremat põlvkonda üldse.

    • Rents said, on 05/04/2013 at 09:44

      Ahjaa, õige, selle ma juba unustasin. :D

      Aga mõni “peletis” meeldib mulle väga – näiteks Steve Buscemi on mu vaieldamatu lemmik.

    • nodsu said, on 06/04/2013 at 00:16

      oooohhhh, Steve Buscemi…

    • tavainimene said, on 06/04/2013 at 10:40

      Kui te seda meest koledaks peate, siis on teil ikka päris kõrged standardid…

    • nodsu said, on 06/04/2013 at 16:18

      Ma pean teda peamiselt vastupandamatuks, aga on selge, et hollywoodlikule ilustandardile ta ei vasta ja samas on silmatorkava välimusega. Silmatorkavalt ebastandardne. Või mis sa “peletisega” ise õieti silmas pidasid?

      Kui sa räägid endast kui “koledast inimesest”, siis mulle jäi mulje, et pead silmas sedasama, et standardile ei vasta. Aga samas ei ole mittevastavus nähtavasti väga silmatorkav, kui selle nii pisikeste asjadega (nagu vormitu mantel) ära maskeerib.

      Küsisin vahepeal naljaviluks A. käest, kes on tema arust koledad naisstaarid ja ise mõtlesin Edith Piafi jt sarnaste peale, aga vastuseks sain hoopis “Sarah Jessica Parker” ja pika tiraadi, kuidas ta ei suuda vist ühtegi koledamat naist ette kujutada – isegi Julia Roberts olla tema kõrval ilus. :D

  4. Anonymous said, on 05/04/2013 at 06:42

    “Vana naine on kolmas sugu.” (Beauvoir)

  5. väga väga naine said, on 05/04/2013 at 07:23

    mantel üldiselt on juba samm edasi jopest.
    Villane mantel, mis natukene keha ka järgib, on juba nii stiilne ja äge asi, et selle peale annab kõik edasise väga hästi üles ehitada.

    /ütleb inimene, kes ostis endale 2 nädalat tagasi kevadiselt allahindluselt talvemantli ja eile taipas, et see on polüestrist, mitte villane, ja on juba alustanud topiliseks muutumise sünget teekonda

  6. indigoaalane said, on 05/04/2013 at 08:13

    Ma muidugi ei tea, KUI kole Sa oled:)
    aga mina lohutan ennast küll sageli sellega, et sisemine sära ja korrektne välimus teevad ilusaks. Mõtle näiteks- Anu Välba, Tuuli Roosmaa, Kaire Vilgats. Elina Reinold, Silvi Vrait jne jne
    … mitte keegi neist pole klassikaliselt ilus, ja ometi on nad kõik mu meelest VÄGA ilusad, säravad inimesed, keda ma austan ja kes mulle väga-väga meeldivad.
    Nii et, ma vaidlen vastu- sisemine sära + kenad riided+ värske soeng teevad küll ilusaks.

  7. sehkendaja said, on 06/04/2013 at 15:20

    Et mitte kolmandale postitusele järjest “like” panna, siis sedapuhku kriban siia, et tänud hea huumori eest, kõigis punktides!

  8. thecalminmate said, on 06/04/2013 at 21:50

    Moe koha pealt pigem kaasa ei räägi, sest olen ise täpselt seda tüüpi inimene, kes käib jopega (sest kunagi ei või ju teada millal tekib tahtmine puu otsa ronida :D) ja on valmis võitlema oma vana lemmiksärgi eest, mis sest, et sel auk juba sees. Aga julgen siiski väita, et välimus/ilu ei mängi inimese meeldivuses peamist rolli, tähtis on hoopis sarmi :) Parim näide sellest on minu meelest Gerard Depardieu.

  9. tavainimene said, on 07/04/2013 at 13:44

    Kh-kh-kh, veensite mind ümber — ma pole kole, lihtsalt ebastandardne ja sarmitu.

    • nodsu said, on 08/04/2013 at 02:36

      ebastandardne on äge ja sarmituses ei ole sa publikut igatahes veel veennud.

  10. tavainimene said, on 07/04/2013 at 13:44

    Aga Depardieu suhtes ma jääksin viimaste sündmuste valguses eriarvamusele.

  11. nodsu said, on 08/04/2013 at 02:35

    Ega sarmiga siis automaatselt arukus kaasas ei käi.


Lisa kommentaar

