tavainimene

Võhikud võõrsil

Posted in * by tavainimene on 07/05/2012

 

It’s probably the most expensive cheese I’ve ever bought,” nentisin ma nukralt, tsenseerinud igaks juhuks välja sõnad “bloody” ja “fucking“. Teenindajad laiutasid kaastundlikult käsi. Hetk tagasi oli lennujulgestusteenistus mind rajalt maha võtnud ning tõstnud mu seljakotist välja kaks karpi messmöri, mille kohta langetati verdikt “dangerously close to liquid“. Olgu pandud pagasisse.

Vaimusilma eest jooksid läbi tabloidipealkirjad stiilis “Killer Cheese Confirmed Guilty In Plane Crash“. Neelasin alla ebaviisaka torke Rootsi õllest ja paadis seksimisest ning suundusin registratuurileti juurde. Seal selgus, et lisapagas maksaks umbes 20 eurot. Nii kallis juust peaks olema kaetud väärishallitusega. “Are you sure it’s worth it?” uurisid teenindajad veel kaastundlikumalt. Ega ma ei olnud küll.

Messmöri olid mul palunud Rootsist tuua kolleegid: “No see on umbes kitsejuust või nii.” Minu arvates peaksid kõik kitsepiimast tooted kandma kohustuslikku hoiatusmärget “välispidine”, aga maitse üle ei vaielda, nii et ma siis üritasin seda ohtlikult vedelikulaadset juustuladset toodet käsipagasis Eestisse importida.

Ko0dus guugeldades selgus, et messmör on hoopis kergelt karamellistatud vadakuvõie, mida tehakse nii lehma- kui kitsepiimast. Minust jäi see viikingitemaa spetsialiteet paraku kingituseks kaastundlikele lennujaamatöötajatele.

Aga muidu läks reis kenasti. Maandumistasu ei küsitud ja istekohti jätkus ka kõigile. Tegelikult oli nii minnes kui tulles lennukis umbes kümme reisijat. Palju kehvem lugu oli Tallinn-Tartu bussiga, kuhu lennujaamas mahtus peale vaid neli inimest kahekümnest soovijast. (Õnneks olin eelmüügist pileti ostnud. Välismaalastel see võimalus ilmselt puudub, kuna bussireisid.ee minu teada krediitkaarte ega PayPali ei tunnista. Nii et mõnes mõttes sai, heh-heh, Välismaale tagasi tehtud.)

 

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. sol said, on 07/05/2012 at 11:43

    Jama lugu; aga nagu ma arvu saan, see oli ainult lennureisile tüüpiline äpardus. Oleksid sa Rootsist naasnud laevapardal, võinuks seda messmöri tuua kasvõi vaaditäie.
    Lennureisid pakuvad rikkalikus valikus kummalisi olukordi ja äpardusi, mida on hiljem nii kaunis meenutada ja tuttavatele jutustada. Lennufirmad võiks värvikate sekelduste eest lausa lisatasud kehtestada.


Lisa kommentaar

