tavainimene

Ainetevaheline integratsioon

Posted in * by tavainimene on 15/02/2012

Jalakäija läbib 193meetrise ringi keskmiselt 102 sekundiga, tehes selle aja jooksul 228 sammu.

Missugune muusika sobiks talle sammumise taustaks pleierisse? Kust saaks seda seaduslikul teel osta? Kavanda käepärastest materjalidest lihtne abivahend pleieri kaasaskandmiseks jalakäijale, kelle dressipükstel puudub tasku.

14 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. indigoaalane said, on 15/02/2012 at 12:58

    Pleieri kaasaskandmine on lihtne küsimus:) Mul näiteks ripub kotikese sees kaelas

  2. notsu said, on 15/02/2012 at 14:25

    A. riputab kah kaela.

    Mis ring see selline on? Staadion?

  3. notsu said, on 15/02/2012 at 14:26

    Hakkasin suure jalakäijana mõtlema, mida ma ise oma kõndimise taustaks kuulan: enamasti seda muusikat, mis peas kummitab. Odav elada.

  4. tavainimene said, on 15/02/2012 at 15:13

    Väike sisestaadion jah. Tänaval ma ka üldiselt kuulan omi mõtteid, aga n-ö sportliku kõndimise juures oleks äkki paras taktimõõt abiks.

  5. kaarnake said, on 15/02/2012 at 18:58

    Sa pead arvestama oma muusikamaitsega, aga minu lemmiktrennimuusika oleks ladina-ameerika rytmis:) see on parasjagu kiire, ja samas ka ilus kuulata. Vaat hankimise koha j22n v6lgu, aga mingeid tribuutplaate ja stuudios nikerdet instrumentaali peaks igaltpoolt odavalt k2tte saama (ma nyyd l2hen h2benen ja vaatan yle oma aastate jooksul kokku varastatud muusika varud)

  6. tavainimene said, on 15/02/2012 at 21:03

    Ho-ho-hoo, mis ma leidsin: http://www.cs.ubc.ca/~davet/music/bpm/134.html

  7. p-karu said, on 16/02/2012 at 00:06

    Taktimõõt pigem 2/4 või 4/4; beats per minute midagi 120 ringis , mis annaks pulsile tuge püsida samas (rasvapõletamiseks sobivaimas) taktis. Minule sobib linna vahet kõndimisel kõige paremini 80ndate disko, nt Pointer Sistersi “Jump”. Ja Kõlar sisters ka, (või siis Sjostrõ Kõlar, nagu ühe Youtube’i video ees teatatakse), nt http://www.youtube.com/watch?v=-Zl9QsFUkV0&feature=related.

    • notsu said, on 16/02/2012 at 02:00

      Jeerum, linna vahel? Ma jääks siis vist kohe auto alla, isegi ilma pleierita on raske oma tähelepanu seestpoolt väljapoole suunata.

    • p-karu said, on 16/02/2012 at 08:44

      No ma käin kodu ja linna vahet mööda vaiksemaid tänavaid, Kesktänaval näiteks tunneb mind juba iga koer (nagu Pavlovit). Linna vahel hoian kõrvad lahti.

    • tavainimene said, on 16/02/2012 at 10:22

      80ndate disko 4ever!

  8. Hundi ulg said, on 16/02/2012 at 11:29

    Kurat, mul mitmendat päeva tervis jälle kehvem, hing on kinni. Saunast majani on 50 meetrit ja kõnnin seda 3,5 minutit. Ei tea, kas äkki oleks mulle sobivas taktimõõdus muusika see: ” Juuuumal sul liigemal, …” ?

    • tavainimene said, on 16/02/2012 at 18:15

      Ohh. Ja mina oma pseudoprobleemikestega … ikka täitsa piinlik. Ole tugev ja pea vastu!


Lisa kommentaar

