tavainimene

Suur võlur mood

Posted in * by tavainimene on 30/01/2012

Kas oleks meie nooruses keegi võinud ennustada, et 2012. aasta talvel käivad noored eesti naised enamasti vatipükstes?

14 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. notsu said, on 30/01/2012 at 23:47

    Käivad või?
    ma olen äärmisel juhul karupükstes tüdrukuid näinud tänavu, vatipükstes eriti mitte. Või mõtled nende all midagi muud kui ma?

  2. sesamy said, on 31/01/2012 at 00:03

    Sama küsimus- käivad või? (No ma maakas, siin käivad kõik riides praktilistest kaalutlustest lähtuvalt).
    Aga ma ei imestaks küll- seni, kui on rahval vajadus olla moodne, leidub alati mõni, kes vajaduse moeks muudab.(sssssaraisk , kui hea lause sai :D)

  3. indigoaalane said, on 31/01/2012 at 09:21

    meil Tlns ka ei käi:( retuusid on ja emad on paanikas…:(

  4. tavainimene said, on 31/01/2012 at 10:39

    No need suusapüksid? On ju vateeritud?

    Karupüksteks kutsuti minu nooruses villaseid patent-või soonikkoes pükse, mis ajasid jalgu sügelema ja võtsid lumeklompe külge.

  5. indigoaalane said, on 31/01/2012 at 14:36

    seni, kui on rahval vajadus olla moodne, leidub alati mõni, kes vajaduse moeks muudab

    on hea lause jah, aga mu meelest on täpselt vastupidi. Ma ei jõua ära oodata kui moodi tulevad soojad riided, kummikud ja karupüksid. Ma elan vist mingis teises maailmas…

  6. sol said, on 31/01/2012 at 14:49

    Suusapüksid (minul on rohelised, roosade õiekestega) on kõige parem rõivaese, mida ma tean! Soojad, ilusad ja peavad tuult ning lörtsi. Ei anna võrreldagi nende karedate ja koledate, pruunides ning hallides toonides soonikkoes villaste retuuside ehk karupükstega, mida lapsena tuli ruudulise kooliseeliku all soojapidamiseks kanda.
    Möödunud talvel ei võtnud ma detsembrist aprillini neid jalast ära muidu, kui magamiseks. Mäletatavasti oli ka erakordselt külm ja lumine talv.
    ja p.s. ma saan peagi 40, nii et tegemist pole mingi noortemoega.

  7. notsu said, on 31/01/2012 at 17:38

    Karupüksid ja kummikud on juba ammu moes, poed on trendikummikuid täis ja teismelistele adresseeritud firmad teevad karupükse ja pakse retuuse. Karupüksid ei figureeri küll karupükste nime all, vaid “villaste retuuside” või “leggingsite” või “stretch-pükste” nime all.

    Aga vatipükse pole väljaspool spordipoode küll müügil näinud. Ma pakun, et kui keegi nendega käib, siis just nimelt vajadusest, mitte moest, ja rõõmustab, et vanast ajast alles jäänud või et kaltsukast oli saada. Ma ise sain kah kaltsukast suusapüksid.

  8. notsu said, on 31/01/2012 at 17:44

    Muide, vist kirjadkodumaale blogi kommentaariumis (või kuskil mujal, kus peategelane oli värske väikelapsega) hiljuti keegi just meenutas, et kui näed Eestis suusapükstega inimest, siis pole see sportlane, vaid noor ema. Ja noored emad on teadupärast pigem praktilise kui trendifriikliku meelelaadiga.

  9. tavainimene said, on 31/01/2012 at 18:45

    Kas suusapükse kantakse mugavuse või moe pärast, või tingib mugavus moe, on juba eraldi teema. Kunagi väitis üks külaline Venemaalt mulle väga veendunult, et eesti naised käivad (tema meelest prostade ja ebanaiselike) teksadega sellepärast, et nad, sarnaselt soom- ja rootslannadega, ei saa hirmkalleid sukkpükse endale lubada.

  10. sol said, on 02/02/2012 at 12:25

    Noored mitte-veel-emad käivad ka suusapükstes, niipalju kui mina olen näinud. Ilusates, mustriga, värvilistes ja jopega samas komplektis suusapükstes. Vbl. sellepärast, et nemad on kombensoonipõlvkond ja titest peale harjunud selliste rõivastega. Kuigi tänapäeva lapsed sõidavad rohkem autodega.
    Minu lapsepõlves maal pidid koolilapsed suurte külmade ja tuiskudega tundide viisi bussi ootama. Seljas poolvillased ja kunstkarusnahast kraedega üsna õhukesed palitud, selle all lavsaaanist, jäledalt külm koolivorm ja jalas needsamusedki…mitte eriti soojad karupüksid.
    Tuukrimütsidest, veekindlatest kinnastest ja suusapükstest polnud keegi kuulnudki.Ja ükski viisakas tüdruk või naine poleks neid selga pannudki.

  11. kaarnake said, on 03/02/2012 at 11:29

    Ma tean ainult seda, mida n2en vahest linna soola, tikkude ja pyssirohu j2rele s6ites… riietus varieerub vastavalt sihtkohale. Kui on vaja pikalt kylmetada ja staatustn2itavad r6ivad t6en2oliselt ei t2ida oma eesm2rki, riietutakse paksult ja voodriga. Kui peibutusliigutusi teha, kantakse kylmast olenemata figuuripaljastavaid r6ivaid. T2nap2eval on mailmas yletootmise kriis ja pakse talver6ivaid saab k2tte isegi v2ga-v2ga vaene inimene. Riietumine ei olene ilmast, vaid on kinni kandja peas.
    Ma ei r22gi nende eest, kellel on t6siseid probleeme isiksusega, mist6ttu kontakt maailmaga, sh ilma, moe, teiste inimeste jt maailma koostisosadega v2ga n6rk.

  12. tavainimene said, on 03/02/2012 at 11:50

    Uhh, mulle meenus ka see lavsaanist koolivorm. Volditud seelik, mida tuul üle pea pillutas. Koolieelikul olid paksud karupüksid ja jänesenahast kasukas, vanamemmel olid villased sukad ja suurrätt, aga fertiilses eas või selle ümber naisolevus käis kõige käredamagi külmaga niidisukkade ja seelikuga. Kuigi Nõukogude Naine hirmutas munasarjapõletikuga — teiselt poolt noomis Siluett, et pikad püksid ja sportlik jope sobivad ikka matkarajale, mitte linnatänavale.
    Tänapäeval ei tunta enam sellist diagnoosigi nagu munasarjapõletik. Ja tarmukad naised sobitavad viigipüksid, kontsasaapad ning ridiküli suusajopega kokku nagu naksti.

  13. notsu said, on 05/02/2012 at 00:36

    Siluett oli jah lahe, ma mäletan seal üht nuppu rannariietest, kus arutati, kui tore oleks, kui ringi liiguks selline rahvamalevalaadne moodustis, kes kutsuks korrale neid, kes oma välimusega silma riivavad.

  14. tavainimene said, on 06/02/2012 at 12:16

    Siluett oli nagu meieni jõudev valgus ammu kustunud kaugelt tähelt nimega Daamide Maailm. Daamil ei ole muidugi muret sellega, et bussi oodates hakkavad kintsud külmetama. Daam lihtsalt ei oota bussi. Väga äärmisel juhul ootab buss Daami.


Lisa kommentaar

