tavainimene

Sekka spordijuttu

Posted in * by tavainimene on 11/01/2012

Kunagi jätsin ma  mitme ebasoodsa asjaolu kokkulangemise tõttu trennis käimise katki. Klubi kolis, treenerid vahetusid, rahakotti rüüstas masu ja veel suurem masu oli peas. Pealegi ei avaldanud lõbujõustik minu võhmale, kiirusele, koordinatsioonile, vererõhule, kolesteroolile, kehakaalule ega -kujule mitte mingisugust mõõdetavat mõju, see-eest vedelesid aga vannitoas kogu aeg märjad rätikud ja higised dressid — nagu elaks koos nähtamatu sportlasega. Mõni ime, et motivatsioon kadus.

Nüüd tuli pärast paari aastat peamiselt raamatuga sohval lesides veedetud õhtuid jälle selline tunne, et võiks natuke liigutada. Sörkjooksuks ega kepikõnniks ei suuda ma ennast sundida sundideski, aga tantsimine tuleb hädapärast kõne alla.

Oh aeg. Noh, jah. Järjekordselt valge vares noorte, sportlike ja äärmiselt stiilsete treenijannade seas. Pole mu kehas ei jahedat hip-hopi jonksu ega kuuma salsa-puusanõksu. I’m a dancer trapped in the body of a tree. Karta on, et Terpsichore tõmbas selle vaatepildi peale lonksu nektarit kurku. Aga ma paar korda proovin ikka veel. Kui ka füüsilist arengut ei toimu, siis harjutan vähemasti ebaõnnestumise stoilist talumist.

10 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. notsu said, on 11/01/2012 at 21:08

    hõhõ, aga tule minu trenni ometi (äh, ma tean küll, et enamikule inimestele vanamuusika ei meeldi). Mul on seal keskmine vanus ikka üle kolmekümne.

  2. tavainimene said, on 12/01/2012 at 14:16

    Asi pole vanamuusikas, aga teil ikka kunstiliselt nõudlik kollektiiv ja esteetilised taotlused. Seal oleks veel hullem koba olla.

  3. nodsu said, on 12/01/2012 at 17:59

    Ega trenniskäimine ei tähenda lavaleronimist.

    Aga kui tahta lavale, siis füüsilisi imevõimeid läheb kindlasti vähem tarvis kui neil, kes hip-hopi või džässtantsuga lavale ronivad. Ja ka materjali on mitmes eri raskusastmes.

    on ikka suur vahe, kas tants on selline:

    või selline:

    (viimases on selle suure vihma ja muude ootamatuste tõttu (nt muusikas) ka väheke susserdamist, aga vast annab ikka erinevusest pildi).

    • nodsu said, on 12/01/2012 at 18:00

      Ma võtsin asja jutuks peamiselt sellepärast, et mul on vähemalt pooled sellised, kes rääkisid alguses mingit karude tantsimaõpetamise juttu, seda, kui kobad nad on, või siis polnud kunagi varem isegi proovinud mitte. Vähemalt pooled.

    • tavainimene said, on 16/01/2012 at 12:18

      Heheh, see esimene video tuletab õige natuke meelde aega, mil ma rahvatantsus käisin … 30 aastat tagasi …

  4. iibis said, on 12/01/2012 at 22:46

    Auras on ka päris meeleolukad Zumba ja Latino. Mulle meeldib vees näiteks sellepärast, et siis keegi ei adu (vähmealt minu enda ettekujutuses) minu rütmitunde ja koordinatsiooni puudujääke (no täpsemalt küll puudumist!)

  5. notsu said, on 13/01/2012 at 16:59

    Veeaeroobika eelis pidi olema ka see, et vesi pidurdab liigutusi, nii et pole nii suurt ohtu endale viga teha. No ja liigeste väiksem koormus ka.

  6. sol said, on 15/01/2012 at 00:30

    Kogu see jutt tekitas minus vastupandamatu tahtmise samuti mõnda tantsutrenni minna. Vaene Terpsichore!

  7. tavainimene said, on 17/01/2012 at 11:43

    Zumbat ma soovitaks küll. Iga korraga läheb lõbusamaks. Eile olid kavas salsa, reggaeton, merengue, lambada ja veel mingid afro-latiino rütmid. Ja vahele kantri ja bollywood.
    Vees on kindlasti veel vahvam, aga mulle see klooriving väga ei istu.

    • notsu said, on 18/01/2012 at 03:36

      Sama häda siin. kloor.

      Üks sõbranna käis titeoote ajal mingis rasedate vesiaeroobikas ja kirus veel seda asja ka, et kohutav tümakas muusika oli.


Lisa kommentaar

