tavainimene

“Polli päevikud”

Posted in * by tavainimene on 30/12/2011

Mul polnud üldse plaanis “Polli päevikuid” vaadata, sest miskipärast oli mul kindel eelarvamus, et see film mulle ei meeldi. Aga telekas oli lahti ja kiskus pilku enda poole ja nii ma lõpuks ikka vaatasingi.

Jah, mulle meeldis, nii lugu kui pilt. Loo juures meeldis mitmekihilisus (suurtest sotsiaalsetest vapustustest intiimsete hingemaastikeni), pilt oli lihtsalt nii hästi komponeeritud, et seda peaks täiselamuse saamiseks vähemalt korra üle vaatama.

Miskipärast tuli meelde Kõivu ja Lõhmuse “Põud ja vihm Põlva kihelkonnan”, mille tegevus toimub umbes samal ajal maarahva paralleelmaailmas. Päris mitmeid seoseid tekkis nende kahe asja vahel.

Mõjuv film, tõepoolest. Lummav. Painajalik. Magasin rahutult, nägin unes saksakeelse dialoogiga košmaare ning ärkasin paistes silmade, uimase pea ja valutava kurguga.

Lisa kommentaar

