tavainimene

Küsimus tarkade klubile

Posted in * by tavainimene on 20/09/2011

4 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. kaarnake said, on 24/09/2011 at 20:01

    Keegi sai selle lause tootmise eest palka, aga mina kaevan maad jumala tasuta!

  2. tavainimene said, on 25/09/2011 at 14:04

    Ei, selle lause tootsin ma ise täiesti tasuta, maa kaevamise vahepeal.

  3. kaarnake said, on 26/09/2011 at 07:47

    Minu arvates on antud gallup liiga väheste valikutega. Ei oska täpselt öelda, aga siin peax veel midagi olema.
    Muide, arvestades seda, mis praegu koolides toimub & millistes tingimustes õpsid (kohutav myra, juriidiline vaakum korrarikkujate suhtes, tasustamata lisatöö jne) töötavad, on ime, et meil veel kõrgharitud pedagooge on, mitte endisi vange, lihatööstuste töötajaid, kaubalaadijaid, erusõjavõelasi &ms tehnilisi töötajaid.
    Minu arvates on ka õpsi haridus tema delikaatsete isikuandmete osa, mida ei sobi igal pool liputada. Eeldades, et koolis tohibki töötada ainult erialast kõrgi omav haridustöötaja, tuleb puuduliku haridusega isikule läheneda kui erandile, aga mitte kui reeglile, mis ähvardab hukutada meie hariduse.
    Kindlasti veel 1 asi: koolis toimub töö tellija materjaliga, st kool on yhiskondlik tellimus. Mul käib 2 last koolis & mõne aja pärast läheb veel 2, aga tihti pean ma tegelema hoopi steiste perede probleemidega. Ma imetlen & austan neid õpetajaid, kes mu lastega tegelevad.

  4. tavainimene said, on 26/09/2011 at 08:10

    Aastal 2008 oli põhikoolide ja gümnaasiumide aineõpetajate ametikohtadest 75% täidetud erialast pedagoogilist haridust omavate õpetajatega.
    Aasta 2005 seisuga oli eesti koolide bioloogiaõpetajast erialase kõrgharidusega 34%; 17% bioloogiat õpetavatest õpetajatest ei olnud õppinud loodusteadusi (olid abikooli, vene keele, algklasside või tootmisainete õpetajad, ökonomistid, huvijuhid jts).


Lisa kommentaar

