tavainimene

Pettumus

Posted in * by tavainimene on 22/07/2011

Ma olin “Maalehe” masendavasse naljalehekülge alati suhtunud kui üldiselt armastusväärse  sugulase kahjutusse veidrusse, umbes nagu teed juues luristamine. Aga see, et leht on endale nüüd esoteerikahullukeste upitamise rubriigi tekitanud, tekitas minus umbes samasuguse tunde, nagu oleks ekstsentrikust külaline otsustanud hakata pärast teejoomist minu diivani taha pissile. 

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. leheneeger said, on 23/07/2011 at 20:34

    Otsisin midagi Maalehest ja leidsin “Targu talita” toreda kirjanurgakese, kus vastatakse lugejate murelikele küsimustele:
    “Olen pensionär. Tihti magan öösel halvasti ja päeval telerit vaadates jään tukkuma. Kas mul on narko­lepsia?
    Lugeja Põlvast”
    Selle eest andestan ma neile isegi naljakülje.


Lisa kommentaar

