tavainimene

Puhkus, igatahes

Posted in * by tavainimene on 04/07/2011

Potitäis kurke on hapnema pandud. Esimesed kuus purki marineerituid neile lisaks. Maasikad on  moosiks keedetud, peenrad kõblatud, muru pügatud jne. Lehtertapud õitsevad ja mais on minu pikkune. Ubadele hakkan täna nööre toeks vedama.

Tantsupidu ma ei jõudnudki telekast lõpuni vaadata — kustusin lihtsalt ära. Laulupidu oli see-eest tore. Mul on jätkuvalt tagasihoidlik eriarvamus masside esitatava roki ning bändisaatega koorilaulu suhtes, aga no küll ma kannatan ära. Ilus on ikkagi isamaa pale.

Tüütum lugu on ühe sulelise solistiga. Pagana tobe musträstas on kuhugi maja lähedale  pesa teinud ja nüüd ta muudkui paanitseb: kui a) näeb mõnda kassi, b) näeb mõnda inimest, c) haistab või kuuleb mõnda kassi või inimest, d) miski meenutab kasside või inimeste olemasolu jne. Tema ärev “hüp hüp hüp” või “tüt tüt tüt” (ma ei valda linnukeelte transkriptsiooni) käib ööd  ja päevad läbi. Hommikul kell neli läks kisa lausa hüsteeriliseks, ilmselt oli mõni kass jahiretkelt koduteel. Mulle meenutab see linnuke lihtsameelset tõusikut, kes on lasknud endale pähe määrida papist maja kaubavaksali ja lennuvälja vahel ning nüüd pommitab asutusi kirjadega.

Aga puhkus on ikkagi tore, isegi kui linnud magada ei lase. Küll ma pärastlõunal võrkkiiges tukun.

3 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. e. said, on 04/07/2011 at 18:19

    mul on sama elukas akna taga. või siis samast liigist elukas. juba kolmandat suve järjest plaanin tõsiselt mõrva. oleks siis, et ta LAULAKS, eksole…

  2. triangel said, on 05/07/2011 at 10:20

    Kusjuures, mulle ka ei meeldinud see rokiklassika kooride esituses. Aga nagu ma endale kogu aeg ütlen, see ongi lauljate pidu, neil peab tore olema, tühja sest vaatajast, kes iga järgmise kordusele mineva loo peale järjest närvilisemaks läheb .

  3. tavainimene said, on 05/07/2011 at 12:26

    See on küll õige, et laulupidu on lauljate pidu või siis, ütleme, laulujumala palvlus, aga kindlasti mitte kontsert. Siiski, midagi tuleb telekast ka läbi. Kananaha-indikaator ikka ajuti töötas.


Lisa kommentaar

