tavainimene

Olmejäätmed

Posted in * by tavainimene on 29/06/2011

Nelja aasta jooksul teine paar “eluaegse garantiiga” (muidu väga häid) kõrvaklappe andis otsad. Noh, eks ma panen nad sahtlisse esimeste juurde. Kui kunagi elus peaksin Ameerikasse sattuma (vähe tõenäoline), siis võtan kaasa ja lasen välja vahetada. Ise parandada neid mõistagi ei saa — korpus on ühest tükist nagu tänapäeva tehnikal ikka.

Poemüüja soovitas mulle “odavaid, aga täitsa häid” klappe. Ma ehk poleks neid ostnud, aga ühest küljest on rahadega kitsas ja teisest küljest meenusid mulle kaks viimast pikemat bussisõitu, millest ühe heliruumi täitis nelja priske maatüdruku valjuhäälne vadin viimasel peol ära joodud ja välja oksendatud alkoholi kogustest ning teisel istus minu kõrval alternatiivse välimusega noor, kelle kõrvaklappidest kostis äärmiselt häiriv alternatiivne prigin.

Nii et ma siis heas usus ostsin need väidetavalt täitsa head kõrvaklapid ära. Aga. Esiteks ei seisa nende kummiotsikud mul kõrvas. Teiseks kostab neist heli nii, nagu mängitaks maha plekkvanni alla pistetud tite koogamist, mis on salvestatud fonograafi algusaegadel. Krapp. Kräpp. Jah, ei ole ikka tõesti nii rikas, et osta odavaid asju.

5 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. Keit said, on 29/06/2011 at 23:16

    Nelja aasta jooksul ainult kaks paari? Ei noh, õnnitlen. Mul läheb aasta jooksul tavaliselt 3-4 :D Kalleid enam ei osta, sest need lähevad sama kiirelt või isegi kiiremini, kui odavad. Heli kvaliteet muidugi kannatab.

  2. tavainimene said, on 30/06/2011 at 06:11

    Noh, ma kasutan neid peamiselt bussi- ja rongisõitudel. Kallis ja odav on muidugi suhteline mõiste. Enda vanade (Koss Spark Plug) eest maksin ma mäletamist mööda 500 krooni ringis ja minu jaoks see ei ole odav. Praegu vaatan, et nad on müügil alla 20eurose hinnaga, mis teeb mu kokkuhoiu eriti väikseks ja ärrituse vastavalt suureks.

  3. Keit said, on 30/06/2011 at 14:23

    Need nn. kallid olid mul ca 800-1000 krooni ringis. Nii et ikka päris kahju oli, kui need 3 kuuga juba otsad andsid. :S

  4. p-karu said, on 01/07/2011 at 23:17

    Digi testis teiseks jäänud Sony omasid julgen soovitada. A) kolmes mõõdus kõrvaotsikud; b) suurepärane heli – kuulen viiulisolisti rasket hingamist ja puupuhkpillide klapiklõbinat. Alla 1000 maksid, aga kui palju täpselt, ei mäleta.

  5. tavainimene said, on 04/07/2011 at 12:55

    Ma kardan, et mul pole nii häid kuulareid väärivat muusikat. Aga panen igaks juhuks soovituse kõrva taha.


Lisa kommentaar

