tavainimene

Funktsionaalne lugemisoskamatus

Posted in * by tavainimene on 29/03/2011

Kogumishoius on paindlik võimalus raha kogumiseks ja kasvatamiseks ning vajaduse korral ka samal ajal kasutamiseks. Hoiusele saab hoiutähtaja jooksul teha sissemakseid ning juurdemakstud summa hakkab kohe pärast hoiukontole laekumist intressi teenima. /…/ Arvelduskrediit võimaldab Teil kasutada kuni 90% hoiusummast ilma hoiust katkestamata. /…/Arvelduskrediidi intressimäär on alati 1% võrra kõrgem kui Teie kogumishoiuse intressimäär.

Kas ma saan õigesti aru, et kui ma omaenda hoiuarvelt omaenda raha välja võtan, siis panga meelest tähendab see seda, et tema annab mulle krediiti? Ja et mina pean omaenda raha kasutamise eest maksma pangale intressi protsendipunkti võrra rohkem kui tema maksab mulle minu raha kasutamise eest? 

Seesama rahandusasutus pakub igal aastal oma usinamatele klientidele preemiaprogrammi raames kingiks juurviljakoorimisnuge. Mhh, ma ei tea, kes meist siin see juurvili ja kes koorija on.   

2 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. kaaren said, on 30/03/2011 at 09:00

    Tähtajalist hoiust käsitleb pank kui NENDE OMA raha, sest sa ise nö myysid selle raha neile teatud lepinguga.
    Kuigi peab ytlema, et aastane elukalliduse tõus on viimaste aastate sees olnud suurem kui mistahes rah kinni paneva hoiuse teenitav %.
    Jura yhesõnaga. Parem osta selle raha eest jäätist, tsementi või midagi muud tõeliselt meeldivat. Kaup on kindel, rahulolu tagatud!

  2. tavainimene said, on 30/03/2011 at 13:03

    Jaa, aga see ei olnud tähtajaline hoius. Ah, nii või teisiti, kogumine tundub tõesti mõttetu. Inflatsioon pikk, elu lühike. Lähen jäätist ostma.


Lisa kommentaar

