tavainimene

Quia peccavi

Posted in * by tavainimene on 14/01/2011

Kuna ateistidel, agnostikutel ja sekulaarsetel humanistidel ei ole kuskil oma patte pihtida ja kahetseda (seda unitaarse universalismi kirikut meil ju veel ei ole), siis ma esitan oma ülestunnistuse Internetile, mis on ju ka suur ja võimas meie elu kontrolliv jõud, mille nimi kirjutatakse suure algustähega.

Nimelt. On küll hästi tuntud tõde, et televisioon on labane meelelahutus, Ameerika on kultuurilise imperialismi kodumaa, ja 80ndad olid tuntud ajaloo kõige nõmedamate soengu- ja rõivamoodide periood. Aga. (Oh, ma punastan.) Ma ostsin Rahva Raamatust DVDd Cheers’i kahe esimese hooaja osadega. Ja ma olen neid juba mitu õhtut vaadanud. Ja see, mis ma nägin, meeldis mulle. Öelge, mis te tahate; kaheksakümnendad — tehti küll palju vigu, aga leidus siiski ka mõndagi head.

Lisa kommentaar

