tavainimene

Blogiaasta 12 kuud

Posted in * by tavainimene on 30/12/2010

…ehk siis selline mäng, et lõppevast aastast iga kuu esimese postituse esimene lause.

Eelmise aasta esimese jaanuari oraakel andis mulle korraliku kõrvakiilu. Võtsin ennast kokku, käisin raamatukogus ära ja tõin koju kotitäie väärtkirjandust, mida literaadid Sirbis kiitsid.

Филипп  Филиппович  умолк,  глаза  его ушли в сторону. Perearsti kabinetist oli välja veerenud pambuna suurrättidesse mähitud memmeke, näost tulipunane: “Mul puusanärv valutab, aga tema ei teinud muud kui rääkis tervislikust toitumisest.” Jälle sekkusin ma kutsumata külalisena võõrasse diskussiooni.

Ostsin Jaak Jõerüüdi uue luulekogu. Mul oli pleieri patarei tühjaks saanud, sestap laenasin rongisõidu ajaviiteks reisikaaslaselt raamatut. Ekspress refereerib juulikuu Akadeemias ilmunud Jüri Saare kirjutist.

Jahedal hommikul seisis keset silda kõhetu valges kampsunis nooruk. Täna oli jälle üks nendest päevadest. Päeva mõttepärl pärineb vene folkloori varasalvest: “Мудрость приходит со старостью. Но иногда старость приходит одна.”

Miks mulle öeldakse, et ”ükski korralik naine ja pereema ei paku oma perele jubedat valmistoitu, vaid valmistab ise maitsvad road korralikust värskest toorainest”? 

12 kuud

(Valentina Smolenskaja pilt siit)

4 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. Indigoaalane said, on 30/12/2010 at 15:04

    Ilusat aastavahetust ja uut aastat Sulle!

  2. tavainimene said, on 30/12/2010 at 15:33

    Suur aitäh; parimad soovid Sullegi!

  3. nodsu said, on 31/12/2010 at 00:42

    Heheh, mul on selline loll tunne, et ma peaks inimestelt, keda ma isiklikult ei tunne, luba küsima, kui tahan neile mingeid pühi või muud head soovida, nii et tuleb vist oma soovid nii vormistada, et “kui lubad, siis head uut aastat!”

    • tavainimene said, on 31/12/2010 at 05:46

      Tänan väga ja soovin head uut!


Lisa kommentaar

