tavainimene

Potensiaalne proffesionaal

Posted in * by tavainimene on 21/12/2010

Ma tean täpselt, et ma kirjutan mõnikord valesti ja tihti halvasti. Olen enda kirjutatud tööteksti toimetatuna tagasi saanud nii, et seal polnud mitte ükski sõna paigale jäänud. Nii et võiks nagu suu õigekirja ja lauseehituse koha pealt koomal hoida. Pealegi kirjutan ma näiteks “kasvõi” ja “mistahes” meelega valesti ega suuda hääldada “aula” teises vältes. Ja alles ma siin virisesin kitsarinnaliste keelekorraldajate kallal. Aga ikkagi torkab mulle iga kord Rimis silma, et nende kassasüsteemis on minu kaardimakse “aksepteeritud”. Ikka enda silmas palki ja teise silmas pindu jne.

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. Indigoaalane said, on 21/12/2010 at 09:35

    Jätsin Sulle meemi. Räägi pikemalt oma kirjutamisest:)
    http://indigoaalane.blogspot.com/2010/12/blogimise-surma-meem.html


Lisa kommentaar

