tavainimene

Võrgustumistõrksus

Posted in * by tavainimene on 07/12/2010

Ma pole olnud Rates ega Orkutis ja mul ei olnud mitte mingit tahtmist minna Facebooki. Mulle ei meeldi selle keskkonna disain ning sõpru, kellega oma sukapoe- ja seriaalilaikimisi šeerida, pole nagunii. Aga minust mitteolenevatel põhjustel tekkis vajadus. Praktiliselt kohustus. Nüüd põrnitsen juhiseid stiilis “pange see igaleühele, et vältida võimalusi ühendada inimesi keda sa tead” ja tunnen, et tahaks kanna pealt ringi keerata. Ma ei valda selle maa keelt.

6 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. duhh said, on 07/12/2010 at 18:13

    Ma põld kah eelnimetatudes. Nüüd olen feisspuugis, aga “frendid” on suguharu 5 noort liiget, kelle tegemisi-mõtlemisi seal jälgin. Ega ma kah selle maa keelt ei valda (loe: nn. eestikeelseid tänitamisi), seepärast vahetasin keele ingliseks. Tunduvalt normaalsem.

  2. sol said, on 08/12/2010 at 00:18

    Ah, võta lõdvalt. FB pole nii hirmus tähtis. Ja võibolla hakkab veel meeldimagi : )

  3. tavainimene said, on 08/12/2010 at 08:47

    Ja sellest frendide asjast ma ka aru ei saa. Minu sisemises sõnastikus on sõber “isik, kellega ollakse nii lähedastes suhetes, et jagatakse enamikku oma eraasju ja käiakse vastastikku kodus külas”. Aga nüüd selgub, et sõber on enam-vähem “isik, kelle suhtes puudub aktiivne antipaatia”.

  4. kaarnake said, on 08/12/2010 at 15:31

    Eii,mitte just päris…
    Reaalis olexin juba aastaid ilmselt päris yksi, kuna vanad sõbrannad elavad kymnete ja sadade km-te kaugusel ning mõnegagi ei kohtu ma isegi mitte igal aastal, kuigi väga tahax. Nii ongi mul u 15 fb-sõpra, kellest osa moodustavad vanad sõbrad ja osad on kaugelelavad sugulased. Mõned sõbrad peavad plogi ka, aga fb on nö jututoa eest käepärasem. Niisama pooltuttavatest feimimis-sõpru ma ei kogu.
    Ei ole tõesti lõustaraamat nii kole. Minu jaox on olulised sõbrad, tuttava-tuttava-tuttavaid ning jaburaid reklaame eiran. Ehk on sul endalgi kaugelelavaid sõpru, kellega just vahemaa ja kohustusekoorma tõttu oleks asjalik kiiret veebisuhtlust kasutada, selmet aastaid laeva- või lennupiletiraha koguda, mis nt minu jaox on utoopia.
    (Muide, sinu sõber tahaxin kyll olla. Kuigi ilmselt pole nagu põhjust, irw!) OK, jäägu, nagu on.

    • tavainimene said, on 08/12/2010 at 16:35

      Mina oleks hea meelega sinu sõber ka, aga anonüümsus on mulle veel kallim :)

  5. kaarnake said, on 10/12/2010 at 17:19

    Ka lõustaraamatus pole ma oma nimega, vaid ligikaudse plogonyymiga… Seepärast mul nii vähe sõpru & palju privaatsust ongi. Muide, keegi meedia-asjatundja nimetas eestlaste kommet fb-s enda päris isikuandmeid kasutada arusaamatux lihtsameelsusex. Kaldun nõustuma.
    Reklaami jaox võib ju alati teha alter, tertser, quadrer jne jne ego, irwide irw.
    Aga jätkugu plogisõprus, nõus.


Lisa kommentaar

