tavainimene

Igav ja tühine postitus olmeteemadel

Posted in * by tavainimene on 18/11/2010

Registreerisin ennast kunagi ühe välismaise veebipoe kasutajaks. Pooleldi. Aadressi ma nimelt ei saanud sisestada, kuna Eestit polnud riikide valikus. Minu aadressiks jäi Tartu, Other Country. Peaaegu müstiliselt kõlab — no country for old women jne. Veateade ütles, et online tellimine pole selles other-riigis kahjuks võimalik, küll võin ma seda teha telefoni teel. Või anda klienditoele teada, et nad minu koduriigi nimekirja lisaksid.

Andsin siis teada, nagu soovitatud. Eesti — selline tore vennasvabariik Euroopa Liidus. Klienditugi vastas pärast kohustuslikku minu- ja endakiiduloba, et nad ei näe probleemi, ma olevat teretulnud esitama oma tellimust telefoni teel. Kuna mul polnud mingit tahtmist maksta ulmelisi kaugekõnetasusid, tundmatu teenindaja kokni aktsenti lahti mõistatada ning oma aadressiandmeid ja ostusoove puuinglise keeles tähthaaval spellida, lõin kogu asjale käega.

Täna sain e-kirja nii-öelda veebipoe juhatajalt endalt, kes avaldab kahetsust, et ma pole pärast registreerumist midagi ostnud. Ma saan aru, et see on sihuke müüginipp ja ma peaksin ennast kõrvust tõstetuna tundma, et härra direktor ise vaevub suhtlemiseks minusuguse tühise putuka kohale kummarduma. Aga kuna, esiteks, ei ole Eestit ikka veel sinna pagana nimekirja lisatud, ja teiseks, härra direktor kirjutab aadressilt noreply@, siis läheb see trikk antud juhul ja minu puhul tühja.

Lisa kommentaar

