tavainimene

Kui sinu parim pole piisavalt hea

Posted in * by tavainimene on 22/10/2010

Mida kirjutada külalisteraamatusse turismitalus, mille pererahvas on tõepoolest väga lahke, sõbralik ja püüdlik, aga kohv on lahja ja koore asemel on pulber, voodilinad on karedad, kempsupoti prill-laud logiseb, tubades hõljub ebamäärane kopituselõhn ning kõikidesse vaasidesse on sätitud kriiskavavärvilised kunstlillekimbukesed? Kas juhtida delikaatselt tähelepanu puudustele (et parandada ettevõtja ja kaudselt ka Eesti kui turismisihtkoha rahvusvahelist konkurentsivõimet jne) ja riskida heade inimeste solvamisega? Või tänada naeratades, öelda, et oli väga tore, ja rääkida siis kümnele tuttavale, et seda kohta küll ei soovita? Mitte öelda ei head ega halba?

3 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. zeeta said, on 23/10/2010 at 10:02

    seda kõike võib ju omavahel olles ilusti ÖELDA. kylalisraamatusse, kui just vaja kirjutada, siis lihtsalt häid soove pererahvale.

  2. duhh said, on 29/10/2010 at 18:16

    Kas viitsiksid kirjeldada teenust, mida ostsid (mitu inimest, mitu päeva, koha kirjeldus (veekogu olemasolu, saun, …), mis “paketti” kuulus jne).
    Paneks siis siia võrdluse Soome vastava teenusega.
    Mul nimelt on tunne, et Eesti hinnad ei kannata välja mingit võrdlust Soome vastavatega.

    • tavainimene said, on 29/10/2010 at 18:29

      See oli tegelikult üldistus mitmest erinevast kogemusest toitlustus-, majutus- ja meelelahutusasutustega.


Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: